مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

* برخلاف آنچه شايعه شده بود و به گفته مسوول كانون هواداران باشگاه، قرار نيست در سفر به آلمان، ليدرها پرسپوليس را همراهي كنند.


* مجوز خروج از كشور حميدرضا علي عسگر صبح ديروز به باشگاه رسيد و اين بازيكن، ديگر مشكلي براي همراهي پرسپوليس در اردوي دورتموند ندارد.


* سپهر حيدري شايعه پيشنهاد 500 ميليون توماني‌اش به باشگاه براي تمديد قرارداد را ديروز تكذيب كرد.

 


* قرار بود ليدرهاي پرسپوليس و استقلال ساعت 10 صبح امروز به خاطر درگيري هفته قبل‌شان در كميته انضباطي پاسخگو باشند كه با پيشنهاد كاشاني و براي روبرو نشدن ليدرها با هم و جلوگيري از درگيري دوباره، ليدرهاي پرسپوليس ديروز عصر براي پاسخگويي به كميته انضباطي رفتند.

 


* بعد از جنجال و درگيري در ديدار رفت اميدهاي پرسپوليس و استقلال و حساسيت ديدار برگشت، مسابقه برگشت دو تيم در ورزشگاه شهيد دستگردي انجام خواهد شد كه امكانات بيشتري دارد. مسابقه برگشت دو تيم روز چهارشنبه ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.


* به دنبال درج گزارشي از وضعيت زندگي نجم‌الدين بخشي، مدافع پرسپوليس در دهه 70، حبيب كاشاني درصدد حل مشكل او برآمد. قرار است به زودي کاشانی با بخشي ملاقات داشته و شرايط حل مشكلات او را فراهم آورد.

* محمد پروين براي پاسخ‌گويي به پيشنهادات داخلي و يك پيشنهاد از امارات، از باشگاه پرسپوليس درخواست رضايتنامه كرد.

* باشگاه سايپا براي صدور رضايت نامه مهاجم خود جهت حضور در پرسپوليس درخواست 500 ميليون تومان كرد.

* وزير آموزش و پرورش صبح امروز در نامه‌اي به سعيدلو موافقت خود را با مامور شدن حبيب كاشاني از وزارت آموزش و پرورش به سازمان تربيت‌بدني اعلام كرد.

* حبيب كاشاني به عنوان موفق‌ترين مديرعامل ليگ نهم فوتبال شناخته شد.

* سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز در یک برنامه رادیویی سازمان تربیت بدنی را تهدید کرد که اگر از این باشگاه حمایت مالی کافی صورت نگیرد چاره‌ای غیر از بستن تیم با بازیکنان تستی نخواهد داشت!

* مردی که زمانی پست مدیرفنی را با کلمه «کشک» مقایسه می‌کرد یکی دو روز پیش با عنوان «کشک» وارد باشگاه استیل‌آذین شد تا کنار هدایتی فعالیت کند.

* سازمان تربیت بدنی به پرسپولیسی‌ها قول داده که تا آخر هفته مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کند.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس لیست 40 نفره ای از همراهان این تیم در سفر به آلمان را تهیه کرده اند تا برای اخذ ویزا در اختیار سفارت این کشور قرار دهند.

* کادرفنی پرسپولیس با ارزیابی عملکرد تیاگو فراگا تصمیم بر تمدید قرارداد این هافبک برزیلی گرفتند تا او تنها خارجی پرسپولیس در لیگ دهم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)