مرجع خبری پرسپولیس : در تمام اين چند ماه مجيد فرخزادي را در فوتبال نديديم اما اين دليل نمي‌شود كه عضو سابق هيات مديره پرسپوليس در چارت مديريتي جديد باشگاه هم جايي نداشته باشد.

 

 خودش البته حاضر نيست در اين باره به صراحت حرفي به زبان بياورد: «دكتر سعيدلو قول داده بود كه هيات مديره جديد پرسپوليس خرداد ماه معرفي شود. اين ديگر به رييس سازمان بستگي دارد كه چه زماني را انتخاب كند. درباره خودم هم همه چيز به نظر سعيدلو برمي‌گردد. ما مشاوره‌هاي‌مان را داده‌ايم و بقيه را اجازه بدهيد او اعلام كند.»

 

 و بعد با اشاره به اختلاف هدايتي و كاشاني اينطور مي‌گويد: «آنها هر دو پرسپوليسي‌اند و در كنار هم مي‌توانند كمك زيادي به باشگاه بكنند البته بعضي‌ها نمي‌خواهند اين دو نفر به هم نزديك شوند ولي زمينه فراهم است كه آنها در يك نشست دوستانه اختلاف‌ها را كنار بگذارند تا تير بعضي‌ها به سنگ بخورد.

 

 

خود من برنامه‌هايي دارم و به زودي آنها را با هم آشتي مي‌دهم.» فرخزادي در عين حال، احتمال حضور دوباره حسين هدايتي در هيات مديره پرسپوليس را هم رد نمي‌كند: «بالاخره در اين مورد هم سعيدلو است كه تصميم مي‌گيرد.» در پايان درباره اين ادعاي مديرعامل استقلال كه «سعيدلو به صراحت گفت به استقلال كمك نمي‌كند»

 

 هم مجيد فرخزادي مي‌گويد: «سعيدلو به پرسپوليسي‌ها گفته بايد قسمت اعظم هزينه‌هاي باشگاه را خودشان تامين كنند. او به هر دو باشگاه گفته كه 60 درصد هزينه‌ها را خودشان بايد با درآمدزايي تامين كنند و 40 درصد باقيمانده را سازمان تربيت بدني كمك مي‌كند. مگر اين حرف بدي است؟»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)