مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پيشين تيم ملي ايران در واكنش به درخواست فدراسيون فوتبال براي محروميتش گفت‌: كاش فدراسيون قبل از اين درخواست با من صحبت مي‌كرد.


مازيار زارع در خصوص درخواست فدراسيون فوتبال ايران از فدراسيون امارات براي برخورد با وي در خصوص مصاحبه عليه افشين قطبي اظهار داشت: در اين باره اصلا دوست ندارم حرف بزنم و فقط مي‌خواهم سكوت كنم‌. من به كسي توهين نكردم اما اگر ماجرا ادامه پيدا كند اصل ماجرا را بازگو مي‌كنم.


بازيكن فصل گذشته الشارجه امارات افزود:‌ اي ‌كاش قبل از ارسال اين نامه با من صحبت مي‌شد اما اشكالي ندارد و من فقط سكوت مي‌كنم. با اين حال سعي مي‌كنم با حبيب كاشاني در اين باره صحبت كنم.

زارع در ادامه در خصوص پيوستن به تيم‌‌هاي ايراني عنوان كرد:


پيشنهادهاي خوبي دارم. با پرسپوليس صحبت‌هايي كردم و به صورت جدي با آنها مذاكراتي انجام داده‌ام. به احتمال قوي فصل آينده دوباره قرمزپوش مي‌شوم اما اين موضوع فعلا قطعيت پيدا نكرده و تا 3 روز آينده تكليفم روشن مي‌شود. دوست ندارم به امارات برگردم اما بايد ببينيم در چند روز آينده چه اتفاقي برايم مي‌افتد.

وي يادآور شد: خيلي دوست دارم پيراهن پرسپوليس را بپوشم و اميدوارم دوباره اين اتفاق بيفتد تا در كنار دايي و مسئولان باشگاه به اين تيم خدمت كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)