مرجع خبری پرسپولیس : پرونده عماد رضا و باشگاه پرسپوليس همچنان باز است و طرفين مشغول مذاكره هستند. آقاي گل ليگ دهم كه در حال حاضر در كربلا به‌سر مي‌برد، ديروز به كمك مدير‌برنامه و يكي از دوستان مشتركش با ما، گفت‌وگوي كوتاهي را انجام داديم.

 

حتما براي شما هم جالب است كه بدانيد عماد به‌رغم پيشنهادات داخلي و خارجي‌اش، به پرسپوليس فكر مي‌كند: «دوست دارم با پرسپوليس به توافق برسم. بازي كردن در آزادي و مقابل صد هزار نفر براي پرسپوليس و دايي لذتبخش است.»

شنيديم با مسوولان باشگاه پرسپوليس مذاكراتي داشته‌اي؟
بله، يك صحبت‌هايي با مسوولان باشگاه پرسپوليس داشته‌ام. در صحبت‌هاي اوليه همه‌چيز خوب بود و فقط ماجراي بحث مالي باقي ماند كه اميدوارم با مساعدت باشگاه حل شود.

 

 

 

 

پس احتمالا پول زيادي از پرسپوليس خواسته‌اي؟
نه… اين‌طور نيست. من يك پيشنهادي داده‌ام و حالا باشگاه هم مي‌تواند در مورد اين موضوع نظرش را به من و يا مدير‌برنامه‌هايم اعلام كند. فكر مي‌كنم اگر مذاكرات باشگاه با آقاي سعدي (مدير‌برنامه‌هاي من) به توافق برسد، همه چيز حل شود و من به تهران برگردم.

 

در مورد حضور در پرسپوليس با دايي هم صحبت كرده‌اي؟ ما شنيده‌ايم دايي نظر مثبتي روي تو دارد.
اين علاقه دو طرفه است. من هم دايي را دوست دارم و دلم مي‌خواهد يك سال هم براي او بازي كنم. دايي جزو بازيكنان بزرگ و معروف آسياست و بازي كردن براي پرسپوليسي كه دايي سرمربي آن است در ورزشگاه آزادي لذتبخش است. همان‌طور كه گفتم، اميدوارم بحث مالي‌ام زودتر حل شود تا بتوانم براي پرسپوليس و دايي بازي كنم.

 

كي به تهران برمي‌گردي؟
در حال حاضر عراق هستم و در كربلا به‌سر مي‌برم. اگر همه چيز ok بشود، ان‌شاءا… براي هفته آينده به تهران برمي‌گردم.

 

ما گزارشي داشتيم مبني بر اينكه به دليل مسايل تحصيل فرزندت مي‌خواهي به تهران بيايي.
بله… من مي‌خواهم كه پسرم در تهران به مدرسه برود. او شش ساله است و بهتر مي‌دانم كه او در تهران به مدرسه برود.

 

ماجراي اختلاف نظرت با قلعه‌نويي چه بود؟
من مشكلي با قلعه‌نويي ندارم. خيلي‌ها مي‌گويند كه من با او مشكل دارم و دعوايم شده، ولي اين حرف‌ها درست نيست و من به همه احترام مي‌گذارم. جدا از اين حرف‌ها بايد اين را بدانيد كه من حتي از سپاهان هم پيشنهاد دارم و سپاهان هم جزو يكي از گزينه‌هاي من است.

به غير از پرسپوليس و سپاهان از چه تيم‌هايي پيشنهاد داري؟
من حتي از چند تيم خارجي مثل الاهلي مصر، يك باشگاه قطري و يك باشگاه اماراتي پيشنهاد دارم. حتي شنيدم كه عصر ديروز مدير الاهلي مصر پيشنهاد اين باشگاه را براي مدير‌برنامه‌هاي من فكس كرده است. به هر حال اگر با پرسپوليس به تفاهم برسم، به تهران مي‌آيم و اگر اين‌طور نشود…

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)