پرسپولیس نیوز : مهاجم گلزن و آقای گل لیگ پانزدهم فوتبال، پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با علی اکبر طاهری سرپست باشگاه، برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

مهدی طارمی که در اولین سال حضورش در پرسپولیس عنوان بهترین مهاجم لیگ و در دومین سال فعالیت، به عنوان آقای گلی مسابقات دست پیدا کرد، ظهر امروز شنبه به همراه وکیل خود وارد باشگاه پرسپولیس شد و پس از صحبت و مذاکرات لازم با مسوولان باشگاه، به جهت حضور در فرودگاه و سفری دو روزه، انجام کلیه امور مربوطه را به وکیل خود سپرد.
مهدی طارمی پس از صحبت‌ها و مذاکرات پایانی، موافقت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد و جهت بررسی بندهای قرارداد و زمان اندک تا سفر وی، انجام کلیه امور خود را به وکیلش سپرد تا پس از سفر دو روزه خود، به باشگاه پرسپولیس مراجعه و قراردادش را به امضاء برساند.
 

 آقای گل فصل گذشته لیگ برتر از باشگاه پرسپولیس خارج شد در حالی که حدود 100 هوادار دور وی را احاطه کرده اند.  وی توافق کرد تا پرسپولیسی بماند.

مهدی طارمی در حالی از باشگاه خارج شد که با خبرنگاران صحبتی نکرده است. هواداران پرسپولیس در حدود 300 متر طارمی را مشایعت کردند.

 

وی به علت اینکه قصد سفر داشت زودتر جلسه را ترک کرد تا عازم فرودگاه شود.

در حال حاضر جلسه مدیر برنامه طارمی با طاهری در حال برگزاری است. قرار است که طارمی امشب راهی بوشهر و دیدار خانواده اش شود. طارمی روز سه شنبه در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)