پرسپولیس نیوز : خلاصه همه صحبت های وکیل طارمی درباره ماجرای عدم توافق این بازیکن با باشگاه یک جمله می شود، به حال پرطرفدارترین تیم آسیا باید گریست.

به گزارش پرسپولیس نیوز، بازیکنی که یک سال نیست غوره نخورده مویز می شود، پیشنهاد چهار میلیاردی باشگاه روسی را نشان داده، هدایتی هم گفته به باشگاه بروید و سقفی که آنها می گویند را قبول کنید مابه التفاوتش را من پرداخت می کنم.

دقیقا همین هم اتفاق می افتد، یعنی کسی که بر مسند مدیریت بزرگترین باشگاه این کشور، با میلیاردها تومان سرمایه و چندین میلیون کمک کننده پیامکی ماهانه نشسته به توصیه بالادستی هایش تیمی را که قرار است نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا باشد به سبک یک تیم میانه جدول دسته دوم اداره می کند، یعنی به بهترین و موثرترین بازیکنش سقف 950 میلیون تومانی پیشنهاد می کند.

آن طرف هم بازیکن تازه به دوران رسیده است که از دسته اول با قرارداد  10 میلیونی آمده اما دیگر حتی وعده هم راضی اش نمی کند و وقتی پول نقد جلویش نمی بیند پاهایش شل می شود و اخم هایش توی هم می رود و از باشگاه بیرون رفته راهی سفری می شود که اعصاب میلیون ها نفر را به بازی می گیرد، به همین سادگی، به همین راحتی، بیشتر از این دنبال مقصر نگردید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)