يحيي گل محمدي اصلي‌ترين گزينه مربيگري پرسپوليس صبح امروز با حبيب كاشاني ديدار و گفت‌وگو كرد.

يحيي گل محمدي كه اصلي‌ترين گزينه مربيگري پرسپوليس است، در گفت‌وگو ئی  در مورد حضورش در كادر فني تيم پرسپوليس گفت: صبح امروز جلسه‌اي را با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه داشتم و در اين جلسه پيشنهادات باشگاه را بررسي كرديم و صحبت‌هاي اوليه را انجام داديم. قرار شد كه پس از پايان ليگ دسته اول در مورد پيشنهاد پرسپوليس تصميم‌گيري كنم.

وي افزود: بودن در باشگاه پرسپوليس براي هر كسي افتخار بزرگي است و كمك كردن به اين تيم در هر پستي و به هر شكلي مفيد است. اميدوارم بتوانم به مردم و تماشاچيان خوب اين تيم خدمت كنم. اگر قسمت بود كه در كنار دايي باشم اميدوارم حضورم كمكي براي اين تيم بزرگ باشد.

گل محمدي گفت: اميدوارم هر كمكي كه از دستم برمي‌آيد براي اين تيم بزرگ انجام دهم. پرسپوليس پس از حضور كاشاني توانست مشكلات زيادي را كه با آن روبرو بود كنار بگذارد و با آمدن دايي اين مشكلات كمتر شد. اين تيم از تجربيات دايي و حمايت كاشاني استفاده كرد و قهرمان جام حذفي شد. قهرماني پرسپوليس در حالي بدست آمد كه هيچ كس فكر نمي‌كرد آنها قهرمان شوند. اين نشان دهنده درايت و هوش بالاي كاشاني و دايي است.

وي در مورد فصل بعد پرسپوليس و اين كه او مي‌تواند پس از سالها دوري به تيم اول و محبوب خود بازگردد، گفت: پرسپوليس سال آينده بازي‌هاي سختي را در باشگاه‌هاي آسيا پيش رو دارد هر چقدر كادر فني اين تيم قويتر باشد مي‌تواند در مسايقات مهم موفق‌تر عمل كند. مي‌خواهم تجربياتم در كنار تجربيات دايي به اين تيم كمك كند.

سرمربي تيم دسته اولي تربيت يزد پس از پيروزي تيمش برابر شموشك نوشهر در هفته 23 گفت: بازي خوبي بود. تيم ما بهتر از حريف كار كرد و 3، 4 موقعيت صددرصد گل را از دست داد، اما خوشحالم كه پيروز شديم. بازيكنانم دستورات را تا حدودي اجرا كردند و با توجه به امتيازي كه كسب كرديم جزو مدعيان صعود قرار گرفتيم كه اين انگيزه بازيكنان را براي آينده بيشتر مي‌كند.

وي ادامه داد: هفته آينده در بندرعباس ميهمان شهرداري هستيم. در آنجا با شرايط جوي سختي روبرو هستيم. گرما مشكل اصلي ماست كه متاسفانه افرادي كه بازي ما را ساعت 5 بعدازظهر قرار مي‌دهند توجهي به مشكلات نمي‌كنند. آنها زير كولر نشسته و در جاي خنك برنامه‌ريزي مي‌كنند بدون آن كه از شرايط ما در مسابقات اطلاعي داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)