پرسپولیس نیوز : از دیروز تا به حال که پشت پرده مذاکرات پرسپولیس با ستاره هایش منتشر می شود یک نکته بیش از هر چیز خودنمایی می کند و آن هم انفعال بیش از حد باشگاه پرسپولیس و نیاز به امداد غیبی و دست خارجی برای نجات آنها از مخمصه است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، پیشنهادهای حداقلی که فقط ستاره های قانع و کم توقع را راضی می کند و آن قدر روی آن پافشاری می شود که مرغ یک پا بیشتر ندارد و به رقم های پیشنهادی فوتبالیست ها نزدیک هم نمی شود تا با یک عدد عاقلانه پرسپولیس هم بتواند نیازهای خود را از بین نیروهای کارآمد موجود تامین کند و دل به خارجی های بی کیفیت و هندوانه های دربسته نبندد.

پرسپولیس سیاست صرفه جویی را دنبال می کند و این سیاستی است که می تواند یک تیم بزرگ و با پشتوانه عظیم را به راحتی تبدیل به یک تیم متوسط کند، سیاستی که هرگز تیم های بزرگ دنیا مثل رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و… دنبال نمی کنند و عملکرد آنها در حد نام و آوازه و بزرگی شان است، نه مثل تیم های متوسط و میانه جدول.

از دنبال کنندگان و حامیان چنین سیاستی فقط چند سوال داریم:

آیا می دانستید سالانه 40 تا 50 میلیارد تومان هزینه باشگاه داری تیم های دولتی سایپا و پیکان بدون داشتن حتی یک هوادار می شود؟

آیا می دانستید سالانه بیش از 100 میلیارد تومان هزینه پرچم های کنار خیابان شهرداری تهران می شود؟

آیا می دانستید یک درصد از بودجه فرهنگی هرکدام از صدها سازمان و دستگاه دولتی کشور هزینه یک سال باشگاه پرسپولیس را تامین می کند؟

آیا می دانستید با سقف 950 میلیونی قراردادها، به آسیا رفتن خنده دار است و چیزی جز تحقیر برای فوتبال ملی به دنبال ندارد؟

می گویند توان ما همین است و تعهدی ایجاد نمی کنیم که نتوانیم پرداخت کنیم. خب توانتان در حد تیم متوسط است، دلیل نمی شود پرسپولیس را در حد توان خود پایین بیاورید، توانتان را در حد پرسپولیس بالا بیاورید.

تیم را که خصوصی نمی کنید و به پیشنهاد 360 میلیاردی خریدش به بهانه اهلیت نداشتن پاسخ منفی می دهید، شما که اهلیت دارید عرضه داشته باشید بودجه اش را هم تامین کنید. تیم را نگه داشته اید وظیفه دارید بودجه اش را هم تامین کنید. دلیل نمی شود حالا که اسیر شما شده ایم با هزینه بخور و نمیر شما زنده بمانیم.

از پیشنهاد میلیاردی هدایتی تا سقف 950 میلیونی طاهری، "پرسپولیس ذرت کاران نیست"، هواداران از همین الان این جمله را آن قدر در شبکه های اجتماعی دست به دست کنید تا شاید مخاطبانش بفهمند روش درست باشگاه داری چگونه است و متوجه بزرگی جایگاهی که به آن تکیه زده اند بشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)