مرجع خبری پرسپولیس : شرط 300 میلیونی کاشانی،پروین را به شدت عصبانی کرد


” محمد پروین” یکی از بازیکنان ناراضی تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل نیمکت‌نشینی‌های فصل گذشته قصد دارد همکاری خود را با مسوولان پرسپولیس پایان دهد، پس از ملاقات با سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس متوجه شد برای خروج از باشگاه پرسپولیس باید مبلغی 300 میلیون بپردازد تا باشگاه پرسپولیس رضایت نامه وی را صادر کند.


” محمد پروین”بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که قصد جدایی از باشگاه پرسپولیس تهران را دارد ،با پرداخت مبلغی 300 میلیون تومان رضایت نامه خود را دریافت خواهد کرد.

 

 

“محمد پروین” در دیدار با حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه خواهان جدایی از این تیم شد که باشگاه پرسپولیس نیز پرداخت مبلغ 300 میلیون تومان را شرط صدور رضایت نامه وی، اعلام کرده است.

تنها فرزند پسر سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس که انتظار چنین پیشنهادی را از سوی حبیب کاشانی نداشت پس از ملاقات با سرپرست باشگاه با پدر خود تماس گرفت و موضوع را به اطلاع وی رساند که گفته می‌شود واکنش “علی پروین” به شدت غیرمنتظره بوده و عضو جدید هیات مدیره باشگاه استیل آذین به شدت از نوع رفتار حبیب کاشانی انتقاد کرده تا روابط میان  این دو چهره پرسپولیسی تیره‌تر از قبل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)