مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای عضویت در هیئت مدیره این باشگاه شب گذشته با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

علي پروين كه در چند وقت اخير ناراحتي خود را مبني بر عدم توجه مسئولان سازمان تربيت‌بدني به او براي حضورش در پرسپوليس اعلام كرده بود، شب گذشته به مدت 120 دقيقه در جلسه‌اي با رئيس سازمان تربيت‌بدني شركت كرد و در خصوص شرايط خودش با سعيدلو به بحث و گفت‌وگو پرداخت. در دقايق پاياني اين جلسه مجيد فرخزادي حضور داشت. پروين هم اكنون به عنوان عضو هيات مديره و مديرفني استيل آذين فعاليت مي‌كند. اين جلسه از ساعت 20:30 الي 22:30 در سازمان تربيت‌بدني برگزار شد.

 

 

دو طرف در این جلسه برای حضور علی پروین در هیئت مدیره پرسپولیس به توافق نهایی رسیده اند. همچنین مجید فرخزادی نیز به طور قطع یکی از اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 

 

 

قرار است طی روزهای آینده علی سعیدلو با محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای قبول ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت و گو کند. پیشتر نیز سعیدلو مذاکراتی با دادکان انجام داده بود اما پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه دیدش به مدیریت فوتبال فرا باشگاهی است از پذیرش این سمت خودداری کرده بود.

 

اسامی نهایی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس طی چند روز آینده از سوی سازمان تربیت بدنی اعلام خواهد شد که تا کنون حضور کاشانی، پروین و فرخزادی در آن قطعی شده است.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)