پرسپولیس نیوز : به محض ورود پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه بنیان‌دیزل سرمربیان دو تیم از همدیگر استقبال کردند.

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس از ساعت 18 امروز در حالی برگزار می‌شود که در حال حاضر فقط حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که البته بیش‌تر آنها را پرسپولیسی‌ها تشکیل می‌دهد.

* ساعت 16 و 30 دقیقه ابتدا اتوبوس گسترش فولاد و سپس اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس وارد ورزشگاه شد که پرسپولیسی‌ها به‌محض ورود مورد تشویق هوادارانشان قرار گرفتند.

* یک هوادار پرسپولیس بعد از ورود اتوبوس این تیم خودش را به جایگاه ورود بازیکنان رسانده و به سبک جیم جامپ به سمت کریم باقری رفته و خواستار عکس گرفتن با او شد. جالب اینکه خوردبین به این موضوع اعتراض کرده و به مأموران گفت به‌اندازه کافی دیر به ورزشگاه آمده‌اند و فرصت این کارها نیست.

* ماشین ویژه داوران به همراه فریدون اصفهانیان ناظر ویژه این بازی ساعت 16 و 35 دقیقه وارد ورزشگاه شدند. حق‌وردی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

* فراز کمالوند سرمربی گسترش یک مقدار سرماخوردگی دارد و کلافه به نظر می‌رسد.

* یک هوادار معلول با ویلچر به کنار زمین آورده شده که البته با ورود پرسپولیسی‌ها بعضی بازیکنان این تیم به سمت این هوادار رفتند.

* با ورود اتوبوس پرسپولیس طارمی، احمدزاده و مسلمان برای بررسی شرایط زمین چمن وارد زمین شدند که در این هنگام آنها با فراز کمالوند سرمربی حریف مواجه شدند و خوش‌وبش گرمی بین آنها رخ داد. همچنین برانکو نیز که برای بررسی چمن به داخل زمین رفته بود، پس از مشاهده کمالوند برخورد گرمی با او داشت.

* داوران مسابقه نیز به‌محض ورود به ورزشگاه برای بررسی شرایط وارد زمین چمن شدند.

* رامین رضائیان به‌شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* بعضاً در بین هواداران گسترش افرادی با لباس قرمز حضور دارند که البته این دسته از هواداران بیش‌تر به توهین علیه پرسپولیس می‌پردازند تا به تشویق گسترش. آنها همچنین در یک صحنه از تراکتورسازی مایه گذاشته و اعتقاد داشتند که تراکتورسازی حریف اصلی پرسپولیس است و می‌تواند این تیم را شکست دهد.

* رختکن‌های هر دو تیم به شکل جالبی از قبل از حضور بازیکنان با چیده شدن لباس‌ها آماده بود.

* در یک صحنه نیروهای انتظامی زیادی همگی با هم و به‌منظور ایجاد نظم در ورزشگاه وارد شده و شرایط را زیر نظر گرفتند.

* در ورزشگاه آهنگ‌های محلی آذربایجانی پخش می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)