مرجع خبری پرسپولیس :  يكى از اين مهره ها كه به تازگى پيراهن خوشرنگ ارتش سرخ را مال خود نموده است، عليرضا نورمحمدى مدافع با سابقه راه آهن است به جمع ياران ارتش سرخ درآمده است. با اين مدافع تماس گرفتيم تا از هر درى با او هم كلام شويم.

• از حضور در پرسپوليس برايمان بگو!
– من چند سالى بود كه با پيشنهاد پرسپوليس مواجه مى شدم اما انگار قسمت نبود كه اين اتفاق محقق شود. چه زمان مديريت قبلى و چه زمانى كه حبيب كاشانى در دوره قبل در پرسپوليس حضور داشتند ولى اين بار همه شرايط مهيا شد و من به جمع سرخ پوشان اضافه شدم. اميدوارم با حضورم در پرسپوليس بتوانم مهره خوب و مثمرثمرى براى اين تيم بزرگ و مردمى باشم.

 

• پس براى همراهى و پشت سر گذاشتن شرايط خوب و فوق العاده در پرسپوليس آماده اى؟
– شرايط سخت است. پرسپوليس تيم بزرگ و پرطرفدارى است كه مجموعه اى از بهترين بازيكنان ايران را در خدمت دارد. همين مسأله توقع مردم و هواداران اين تيم را نسبت به عملكرد آن دوچندان مى كند و به همين خاطر است كه بايد تلاشم را دوچندان بكنم و شايد چند برابر راه آهن كوشش كنم تا بتوانم به يك جايگاه خوبى در پرسپوليس دست يابم.

  

 

• پست تخصصى ات دفاع وسط است و بايد براى حضور در تركيب پرسپوليس، در اين منطقه با بازيكنان ويژه اى رقابت داشته باشى؟
– پرسپوليس در پست تخصصى  من ۲ مهره خوب و بزرگ دارد. شيث رضايى كه نيازى به تعريف و توصيف من ندارد و سپهر حيدرى كه او هم بازيكن خوبى است و يكى از دوستان خوب من محسوب مى شود كه چند سالى در ذوب آهن با او همبازى بوده ام. به هر حال آمادگى من هم خوب است و آمده ام با يك رقابت سالم و ديدنى، خودم و عملكرد فنى ام را ثابت كنم.

 

• از نيمكت نشين شدن و پشت خط ماندن نمى ترسى؟
– سعى من اين است طورى كار كنم كه بتوانم اعتماد كادرفنى را به خودم جلب كنم. من با انگيزه ويژه اى پرسپوليس را به عنوان تيم جديدم انتخاب كردم و براى رقابت با مهره هاى خوب اين تيم آماده ام.

 

• با حضور در پرسپوليس چه هدفى را دنبال مى كنى؟
– اولين انگيزه ام از انتخاب و حضور در پرسپوليس اين است كه بتوانم در كنار داشتن جايگاه ثابتى در پرسپوليس مهره موثر و خوبى براى تيم جديدم باشم. با تحقق اين مسأله رسيدن به پيراهن تيم ملى و حضور در جمع ملى پوشان برايم دور از دسترس و غيرممكن نيست. به هر حال اميدوارم امسال با پيراهن پرسپوليس به اهدافى كه در سر مى پرورانم و به آن فكر مى كنم، دست بيابم.

 

 
• چه ارزيابى از آينده پرسپوليس در ذهن دارى؟
– به اعتقاد من پرسپوليس اين توان و پتانسيل را دارد كه صددرصد موفق باشد. درست است كه در فصل قبل اين تيم در ليگ موفق نبود ولى در جام حذفى جبران مافات كرد و سهميه آسيا را گرفت. به اعتقاد من با توجه به مجموعه خوبى كه پرسپوليس براى اين فصل دور هم جمع كرده، امسال كاملترين و بهترين تيم را دارد كه مدعى شماره يك براى رسيدن به هر سه جام خواهد شد.

 

• كار با على دايى را چطور مى بينى؟
– متأسفانه تا الان سابقه كار با على دايى را نداشتم ولى حالا خوشحالم كه اين اتفاق افتاده و بايد زير نظر مربى با دانش و كار بلدى مثل على دايى فعاليت كنم. سرمربى كه با توجه به كارنامه اش در زمان بازى خودشان و حضورش در پرسپوليس نشان داده هميشه و در همه حال دنبال قهرمانى است و اين مسأله فاكتور خوبى براى هر تيمى محسوب مى شود. انگيزه اى كه مطمئناً امسال به ما كمك مى كند در طول فصل به هر ۳ جام فكر كنيم و قدم هاى بزرگى براى رسيدن به قهرمانى برداريم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)