مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع تيم پرسپوليس كه با استفاده از تعطيلات پايان فصل راهى كشور تركيه شده بود پس از بازگشت بلافاصله قرارداد خود را باپرسپوليس تمديد كرد

گفت وگوى كوتاهى با وى انجام داديم كه از نظرتان مى گذرد:


• سفر تركيه چطور بود؟ استراحت كرديد؟

– ما به نيت استراحت به تركيه رفتيم اما نتوانستيم در آنجا هم استراحت كنيم چرا كه مدام در حال مسابقه با ۲ تيم تركيه اى و انگليسى واترپلو و واليبال ساحل بوديم. من و محمد منصورى به همراه برادرم و يكى از دوستانم با آنها كرى مى خوانديم و هر روز مسابقه مى داديم و اين باعث شد تا نتوانيم استراحت كنيم.


• پس با اين حساب بايد نسبت به ساير بازيكن ها از آمادگى بدنى بيشترى برخوردار باشيد؟

– بازى در تركيه باعث شد تا از نظر بدنى افت نكنم اما نمى توان گفت كه به طور صد در صد آماده هستم. به هر حال دور جديد تمرينات تازه شروع شده و اميدوارم كه روز به روز آماده تر شوم.

• در مورد بازيكنان جديد چه نظرى داريد؟
– بازيكنان اين فصل ما براساس نياز تيم گرفته شده اند. پرسپوليس تيم كوچكى نيست و بازيكنان تازه وارد هم از بازيكنان خوب ليگ برتر هستند. ما بى سر و صدا وارد بازار نقل و انتقالات شديم اما در عوض بهترين عملكرد را داشتيم. اميدوارم كه با وجود اين بازيكنان نيز نقاط ضعفان بر طرف شود وبازيهاى ليگ را با قدرت هرچه بيشتر آغاز كنيم.


• جذب بازيكنى مثل نورمحمدى را چطور مى بينيد؟ به نظر شما مشكلات خط دفاعى با آمدن نورمحمدى حل مى شود؟
– ما پارسال هم بدكار نكرديم اما خيلى تحت فشار بوديم چرا كه مجبور بوديم ۳ نفره دفاع كنيم در حالى كه ۱۱ نفر بايد حواسشان به دفاع باشد اما در اواخر فصل بهتر شديم. نور محمدى نيز از مدافعان خوب ليگ است و من در ذوب آهن با وى همبازى بودم و آن زمان يكى از بهترين خط هاى دفاعى ليگ را داشتيم. حال كه او به پرسپوليس آمده اميدوارم به همراه شيث و مجتبى زارعى و نورمحمدى خط دفاع محكمى براى پرسپوليس درست كنيم.


• اردوى اردبيل تا چه حد تاثيرگذار خواهد بود؟

– ما كلاً ۲ اردوى تداركاتى را در برنامه كارى خود داريم. يك اردو در داخل و يك اردو در خارج . با برنامه اى كه آقاى دايى در نظر دارد در اردبيل به بدنسازى مى پردازيم و قطعاً در ابتداى كار با فشار زيادى هم مواجه هستم و بعد از آن هم راهى آلمان مى شويم تا با آمادگى هر چه بيشتر به استقبال بازى هاى ليگ برويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)