از بچگی عاشق مجتبی محرمی بودم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه سالی بود که تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش می رفتم اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق رخ نمی داد.

 

عليرضا نورمحمدي بازيكن سابق راه آهن گفت: سه سالي مي شد كه از پرسپوليس پيشنهاد داشتم ولي هر بار اتفاقي مي افتاد كه حضورم در اين تيم را از بين مي برد يك بار در زمان مديريت انصاري فرد و يك بار هم در زمان مدير عاملي كاشاني تا يك قدمي پوشيدن پيراهن اين تيم آمدم اما قسمت اين بود كه امسال با اين تيم قرارداد ببندم و پرسپوليسي شوم.

 

وي ادامه داد: درمورد دايي بايد بگويم كه چندان با روش كار وي آشنا نيستم چون تا به حال فرصت نشده بود كه با هم كار كنيم اما همين كه نام من در ليست درخواستي وي قرار داشته براي من كافي است.

 

 

مطمئن هستم تمرين و تلاش دراين تيم بسيار مهم است. من با سپهر حيدري دو سال همبازي بودم و هماهنگي بين ما كامل است ولي اين نظر نهايي دايي است كه چه كساني بايد در پست هافبك بازي كنند.

 

نورمحمدي در پايان گفت: فيكس بازي كردن در پرسپوليس كار خيلي سختي است ولي من به همه اين مسائل فكر كرده ام. با خيلي ها هم مشورت كردم تا به اين تيم بيايم اين تيم را از بچگي دوست داشتم چون مجتبي محرمي در آن بازي مي كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)