مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی از مدت‌ها پیش تصمیم گرفت بدون حاشیه کارش در پرسپولیس را دنبال کند، اما ظاهرا این شایعات هستند که نمی‌خواهند دست از سر شیث بردارند!


در یکی، دو روزنامه خبرهایی چاپ شده بود مبنی بر اینکه او قراردادش را تمدید نکرده و نمی‌کند. جزئیاتی که شیث هیچکدام را تأیید نکرد. واقعیت این است که شیث مذاکرات خود را برای فصل آینده با حبیب کاشانی انجام داده و هیچ مشکلی در راه تمدید قراردادش وجود ندارد. کاشانی و شیث تمام حرف‌هایشان را زدند و به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از خبرهایی که به گوش می‌رسد، صحت ندارد.

او در اين باره  گفت: «من هیچ مشکلی برای تمدید قراردادم ندارم و می‌خواهم روز 24 تیرماه یعنی روز جشن قهرمانی قراردادم را تمدید کنم و همانطور که قول دادم قراردادم را 4 ساله امضا خواهم کرد.

از شیث می‌پرسم که چرا روز 24 تیر می‌خواهد قراردادش را تمدید کند که می‌گوید: «بعدا می‌گویم!»

رقم قرارداد شیث هم ابهامات زیادی را به وجود آورده و شایعه شده که او با 650 میلیون در پرسپولیس ماندنی می‌شود. شیث برای اینکه هواداران واقعیت رقم قراردادش را بدانند، گفت:

«این شایعات عادی است. من در مورد رقم قراردادم با حاج حبیب صحبت کردم و هواداران مطمئن باشند من هیچ‌وقت با این رقم‌ها با پرسپولیس تمدید نکردم و اینقدر پول نمی‌گیرم!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)