با خلیلی برای تمدید قرارداد مذاکره نکردیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با جذب بازيكنان كليدي و تاثيرگذار پرسپوليس براي قهرماني در آسيا بسته شده است.

 

محمود خوردبين اظهار داشت: سال خوبي را گذرانديم. در فصل گذشته عليرغم اينكه با تلاش زياد در ليگ برتر به مقام چهارم رسيديم اما در جام حذفي قهرمان شديم.

وي افزود: در سال جاري نيز با جذب بازيكنان خوب و تاثيرگذار فقط براي قهرماني آسيا تيم را بسته‌ايم. بازيكناني به ما اضافه شده‌اند كه نقاط ضعف ما را جبران كنند. مثل برخي تيم‌‌ها بازيكناني را نگرفتيم كه بدون هدف باشد. سعي كرديم نقاط ضعف را و خلاءها را پوشش دهيم. با اين بازيكنان و كادر فني سال ديگر سال موفقي براي ما خواهد بود.

 

 

وي در خصوص آخرين وضعيت محسن خليلي و ميثاق معمارزاده گفت: معمارزاده رقم پيشنهادي خود را به باشگاه داده است و بايد پس از بررسي آن به او جواب بدهيم اما هنوز با خليلي هيچ حرفي براي تمديد قرارداد نزديم.

خوردبين افزود: من نمي‌توانم بگويم كه آيا پيشنهاد معمارزاده زياد بوده يا كم. او 500 ميليون تومان در جلسه‌اي با كاشاني از باشگاه خواسته است كه در حال بررسي اين موضوع هستيم.

سرپرست پرسپوليس در جواب سؤالي كه چرا بازيكنان مازاد در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا كردند گفت: يك سري مازادي‌ها را همراه خودمان به اردوي اردبيل برديم تا به آنها فرصتي ديگر دهيم كه خودشان را نشان دهند. سپس تصميم نهايي را خواهيم گرفت.

خوردبين در خصوص جذب بازيكنان جديد گفت:‌ با توافقي كه انجام شده هر بازيكني كه با پرسپوليس عقد قرارداد كند در اردبيل به تيم اضافه مي‌شوند.

وي در خصوص سقف قراردادها براي بازيكنان گفت: پرسپوليس در فصل جديد بازيكناني را جذب مي‌كند كه پشنهادهاي 700ميليوني مي‌دادند و همين موضوع باعث شد كه از خير آنها بگذريم، پس معلوم است سقف قراردادها رعايت نمي‌شود. ديگر در مورد مسائل ديگر من حرفي نمي‌زنم چون همه چيز مشخص است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)