مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مذاكره با يحيي گل محمدي براي حضور در كادر فني تيم پرسپوليس در حال انجام است.

 

محمود خوردبين روز يكشنبه با ابراز اميدواري به نتيجه بخش بودن مذاكرات با گل محمدي، افزود: اگر به هر دليل با وي به تفاهم نرسيديم در نظر داريم از يك مربي كروات در كادر فني تيم پرسپوليس استفاده كنيم.

 

وي در خصوص امضا نشدن قرارداد برخي از بازيكنان اين تيم از جمله محسن خليلي گفت: تا پايان هفته تكليف بازيكناني كه با باشگاه قرارداد ندارند مشخص خواهد شد.

 

خوردبين درباره ليست بازيكنان مازاد تيم پرسپوليس نيز گفت: تا حد امكان سعي خواهيم كرد كه بازيكنان كليديمان را حفظ كنيم.

 

 

او همچنين در مورد خريد بازيكن خارجي براي تيم پرسپوليس نيز گفت: فعلا دو بازيكن خارجي خود ارفي و فراگو را حفظ خواهيم كرد و تا نيم فصل ليگ آينده به فكر جذب بازيكن خارجي نيستيم.

 

وي در خصوص وضعيت هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: فعلا سرپرست باشگاه به تنهايي و با همت زياد كارها را انجام مي‌دهد و منتظريم كه تربيت بدني در باره اعضاي جديد هيات مديره اعلام نظر كند.

 

سرپرست تيم پرسپوليس با اشاره به تمرينات اين تيم افزود: تمرينات تيم با حضور ‪ ۸۰‬درصد بازيكنان شروع شده و تا آخر هفته با پيوستن بازيكنان غايب تمرينات شكل جدي به خود خواهد گرفت.

 

وي با اشاره به اردوي پرسپوليس در اردبيل گفت: اين شهر به خاطر ارتفاع زيادش از دريا و آب و هواي سالم از موقعيت بسيار مطلوبي در آمادگي و بدنسازي برخوردار بوده ولي متاسفانه اين ويژگي هنوز براي فوتبال ايران ناشناخته مانده است.

 

تيم پرسپوليس تهران براي آمادگي و تمرينات بدنسازي از شامگاه جمعه در اردبيل اردو زده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)