مرجع خبری پرسپولیس : بازيکن تازه وارد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحال هستم که در سالي پيراهن پرسپوليس را بار ديگر بر تن مي کنم که علي دايي سرمربي اين تيم است.

اميرحسين فشنگچي افزود: من فوتبالم را در پرسپوليس آغاز کردم و براي آينده هم اهداف والايي داشتم، ولي به علت مشکل سربازي مجبور شدم تا از اين تيم دور شوم.

وی ادامه داد: ولي بعد از چند فصل دوباره شرايط مهيا شد تا به اين تيم بازگردم، خوش شانسي من هم اين بود که حضورم در پرسپوليس در زمان حضور علي دايي به عنوان سرمربي اين تيم باشد و از اين بابت بسيار خوشحال هستم.

وی افزود: اين موضوع پوئن مثبتي براي من شده و تلاشم را دو چندان کرده است تا با قدرت و انگيزه بيشتري در خدمت پرسپوليس و دايي باشم.

 

 

وي گفت: رقابت براي فيکس شدن در هر تيمي سخت است و اين موضوع در پرسپوليس از بقيه تيم ها سخت تر است، ولي وقتي تصميم گرفتم که براي ادامه فوتبال به پرسپوليس بيايم همه جوانب امر را سنجيدم و زماني که فهميدم توان حضور در يک رقابت سالم را براي رسيدن به پيراهن اصلي دارم به پرسپوليس پاسخ مثبت دادم، اين رقابت ها است که در يک محيط سالم سبب مي شود تا قدرت يک تيم به بالاترين حد ممکن برسد و ديگر آن فاصله هميشگي بين بازيکن اصلي و ذخيره از بين برود.

 

فشنگچي تصريح کرد: در نگاه کلي همه بازيکنان پرسپوليس فصل را با نهايت انگيزه آغاز مي کنند تا از همين ابتداي کار قدرت مان را به تمام ليگ نشان بدهيم، از نظر فردي هم به دنبال اين هستم که با درخشش در پرسپوليس هم از خجالت هواداران اين تيم در بيايم و هم يکي از پيراهن هاي اصلي تيم ملي را در جام ملت هاي آسيا صاحب شوم، امسال فصل رساندن هوداران به همه آرزوهاي شان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)