پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بدون شک کره جنوبی حریف سرسختی است و روز سختی مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت.

 سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط تیم ملی و دیدار مقابل کره گفت: خوشبختانه توانستیم در دیدار مقابل ازبکستان عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. کره جنوبی همیشه جزو تیم‌های خوب آسیا بوده و با بازیکنان و لژیونرهای قوی که دارد حریفی قدرتمند است. در دیدار مقابل کره روز سختی را پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه 106 بازی انجام داده و مقابل ازبکستان هشتمین گل ملی خود را به ثمر رساند تصریح کرد: مدافعان معمولا روی ضربات ایستگاهی برای گلزنی جلو می‌آیند من هم اگر گلی زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بوده است.

 

وی درباره وضعیت خودش گفت: در بازی برابر ازبکستان همه بچه ها تلاش کردند و من هم وظیفه ام را انجام دادم. حالا باید تمرکزمان روی بازی با کره جنوبی باشد. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و هوادارانمان به ورزشگاه می آیند.

حسینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که اعتقاد داشت ماسک‌ گذاشتن کره‌ای‌ها در ورود به ایران نوعی بی‌احترامی بوده است، عنوان کرد: متاسفانه این رفتارها جایگاهی ندارد. ما هم می‌توانیم به شکلی بدتر رفتار کنیم اما توجهی به این مسائل نداریم. در زمین خودمان بازی می‌ کنیم و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

مدافع تیم ملی در رابطه برگزاری بازی در شب عاشورا و اینکه چه پیامی برای هواداران دارد،‌اظهار داشت: فرصت خوبی است تا به همه مردم دنیا نشان دهیم یار امام حسین هستیم و مطمئنا یک روز خیلی خوب را خواهیم دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)