مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسى ها آماده مى شوند با حضورى پر قدرت در دوران بدنسازى، يك تيم قبراق و سرحال را آماده حضور در ليگ، جام حذفى و آسيا نمايند
حسين بادامكى بازيكن با تجربه سرخ ها مثل ساير پرسپوليسى ها با ديدى اميدوارانه چشم به آينده پرسپوليس دوخته است و از آن سخن مى گويد. گفت  وگو با وى را بخوانيد:


• بالاخره پرسپوليس روى خط استارت ايستاده؟

– تيم ما درست پس از قهرمانى در جام حذفى و بالا بردن جام آغاز شد. خوشبختانه در اين مدت همه چيز اصولى و حساب شده پيش مى رود و با شروع به موقع تمرينات و برگزارى منظم برنامه هايمان، خودمان را براى يك فصل پركار آماده مى كنيم.

 


• برنامه هاى در نظر گرفته را چقدر در راستاى رسيدن به اهداف تيم مى دانى؟
– اين مساله جاى تشكر و قدردانى دارد كه مسئولان تيم و باشگاه با تلاش بى وقفه و شبانه روزى خود، شرايط را براى تيم مهيا ساخته اند. به هرحال همه ما براى رسيدن به اهدافى مشترك دور هم جمع شده ايم و خوشبختانه تا امروز همه چيز خوب و اصولى بوده است ؛ چه از نظر عملكرد در فصل نقل و انتقالات و چه از جهت برنامه هاى تمرينى و اردويى. با اين تفاسير مى توان گفت با همت و تلاش ويژه اى كه مى بايست در دستور كار خودمان قرار دهيم راه براى رسيدن به اهدافمان هموار است.

 


• يعنى موفقيت پرسپوليس قابل پيش بينى و تضمين شده است؟
– اگر در اين راه همه چيز خوب پيش برود و تلاش مضاعفى را در دستور كار داشته باشيم، به اين تيم اميدوارى هاى زيادى است. كار و برنامه ما سخت و فشرده است و رسيدن به موفقيت در اين راه مستلزم يك همت ويژه و تلاشى دو چندان است و اينكه اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم.


• اين درست است كه تيم در ۳ جامى كه پيش رو دارد يك اولويت بندى در نظر بگيرد؟

– ببيند هوادار پرسپوليس از ما جام مى خواهد و حالا كه شانس كسب ۳ جام را داريم بايد طورى برنامه ريزى كنيم كه تا حداكثر موفقيت را كسب نماييم. به هر حال اگر ما بتوانيم در ليگ و جام حذفى موفقيت هاى لازم و نتايج خوب و قابل قبولى را كسب كنيم، روحيه و اعتماد به نفس در ما دو چندان مى شود تا بتوانيم با به دست آوردن نتايج خوب در آسيا هم موجبات خوشحالى مردم و هوادارانمان را فراهم آوريم. پس بايد اولويت ما در كسب قهرمانى و موفقيت در هر ۳ جام باشد.


• رقابت در خط ميانى را براى خودت كه جزو نفرات اين منطقه هستى، چطور مى بينى؟
– رقابت خوب و سالم، اصل مهمى است كه موجب ساخت يك تيم موفق و خوب مى شود. خوشبختانه ما در خط ميانى، مهره هاى خوبى را جذب كرده ايم و تعدادى از نفرات فصل قبل هم همچنان در جمع ما هستند، همين موضوع باعث مى شود رقابت جدى و در عين حال سالمى بين ما ايجاد شود كه اين رقابت  مى تواند باعث پيشرفت ما شود. خودم هم مشكلى بابت اين قضيه ندارم و آماده ام طى يك رقابت سالم جايگاهم را در پرسپوليس تثبيت كنم. شايد خيلى ها فكر مى كردند من امسال در جمع پرسپوليسى ها نباشم و آن هم به خاطر يكسرى مسائل و مشكلاتى بود كه فصل قبل پيش آمد اما خوشحالم كه ماندم و جنگيدم تا به حقم رسيدم. براى همين امسال با انگيزه و اعتماد به نفس ويژه اى براى حضور در ميدان مى  جنگم.


• از اردوى اردبيل و شرايط آن بگو.

– شرايطمان خوب است. روزى ۳ جلسه تمرين خوب و ويژه در برنامه داريم تا اصطلاحاً بدنهايمان براى فصل پر كارى كه داريم، شلاق بخورد و به توان ايده آل برسد. بعد از اين اردو هم به آلمان مى رويم تا كار تمرين مان را ادامه دهيم. به نظر من حضور پرقدرت در اين اردو جزو مهمترين بخش هاى فعاليت ماست تا بتوانيم تيمى را بسازيم كه در هر ۳ جام براى قهرمانى عزمش را جزم كرده است.


• با هواداران و مردمى كه اين روزها با وسواس و نگرانى ويژه اى اخبار پرسپوليس را دنبال مى كنند، صحبتى ندارى؟

– ما به اين مردم و اين هواداران بدهكاريم و حتى اگر بتوانيم در اين فصل قهرمان هم شويم، شايد فقط گوشه اى از زحمات و محبت آنها را جبران مى كنيم. مردم از ما انتظار موفقيت و حضور پر قدرت در اين ۳ جام را دارند. همه ما با اين هدف كارمان را ادامه مى دهيم كه بتوانيم با حضور پرقدرت در تمرينات، موفقيت ها و پيروزى  هاى آينده مان را كليد بزنيم و از خجالت آنها دربياييم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)