علي دايي: با خلیلی به توافق نرسيديم / حقم را بايد از فدراسيون مي‌گرفتم / بازيكنان‌مان را به تيم ملي بدهيم دچار مشكل مي‌شويم

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلي مهاجم فصل پيش تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ دهم اين تيم را همراهي نخواهد كرد.

علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس در رابطه با حضور نداشتن خليلي در اردوي اردبيل اظهار كرد: خليلي يكي از بزرگترين بازيكنان كشور است، ما نتوانستيم با وي به توافق برسيم و وي قراردادش را تمديد نكرده و از ليست تيم پرسپوليس خط خورد.

وي در رابطه با ماندن كريم انصاري فرد در سايپا گفت: باشگاه سايپا انصاري فرد را به ما نداد. ما سعي داشتيم اين بازيكن را بگيريم اما با توجه به رضايت ندادن باشگاه سايپا ما نيز منصرف شديم.

 

 

دايي همچنين در مورد اردوي اتريش تيم ملي نيز متذكر شد: در آن برهه زماني ما بهترين دوره تمرين‌هاي بدنسازي را پشت سر مي‌گذاريم و اگر بازيكنان خود را به تيم ملي بدهيم دچار مشكل خواهيم شد.

وي در مورد محكوم شدن فدراسيون فوتبال به پرداخت 450 ميليون تومان به وي گفت: اين حق من بود، چون من با تيم ملي سه سال قرارداد داشتم و دو سال از اين قرارداد باقي مانده بود و اين حق من بود كه بايد مي‌گرفتم.

دايي در مورد برگزاري اردوي اردبيل و اين كه آيا انتخاب محل اين اردوي به عهده خودش بوده يا خير، توضيح داد: من كليه‌ي تصميم‌هاي فني پرسپوليس را مي‌گيرم و اميدوارم كه اين اردو بتواند تاثير خوبي از نظر فني و همچنين روحي ـ رواني بر بازيكنان داشته باشد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)