پرسپولیس نیوز : ملی پوش فوتسال تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طلبم را از باشگاه پرسپولیس گرفتم.

فرشته کریمی گفت: چند وقتی است که طلبم را از باشگاه پرسپولیس گرفتم و با شکایتی که از باشگاه کردم موفق شدم به پولم برسم.البته این مساله از علاقه و عشقم به پرسپولیس کم نکرده است.

وی افزود: بازی های پرسپولیس را از اخبار پیگیری می کنم و نمی رسم همیشه بازی ها را تماشا کنم اما تیم برانکو تیم خوبی است که تا به حال نتایج مطلوبی کسب کرده و مدعی قهرمانی است.

کریمی ادامه داد: تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی به رسم هرسال تمرینات را 2 ماه پیش از شروع لیگ آغاز کرد و دلیل اصلی موفقیت مان آمادگی بالای بازیکنان است .در حال حاضر با قدرت 4 هفته را پشت سرگذاشتیم و برای قهرمانی می جنگیم.البته هنوز بازی های سختمان را انجام نداده ایم و باید حواسمان باشد تا امتیاز از دست ندهیم.

ملی پوش فوتسال خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم در ایران تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی تنها تیمی است که حق و حقوق بازیکنان را به موقع پرداخت می کند و دکتر دادگان چیزی برای بازیکنان و تیم کم نمی گذارد و هر خواسته ای داشته باشیم به آن می رسیم.

کریمی گفت: به نظرم بازیکنان فوتسال از غیرتشان اسفاده کردند و سوم جهان شدند.اگر حمایت ها زیاد باشد و به بازیکنان بها بدهند موفقیت ها بیشتر می شود.اگر حمایت های مالی بیشتر باشد بدون شک اتفاقات بزرگتری رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)