مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی صبح امروز به دفتر حبیب کاشانی رفت و با او دیدار و گفتگو کرد. از محتوای این جلسه خبر چندانی به بیرون درز نکرده، جز این که طرفین شرط و شروط خود را بیان کرده اند و قرار است ظرف 48 ساعت آینده در مورد نحوه همکاری یا قطع همکاری تصمیم گیری کنند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ خلیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس صحبتهایی را در مورد این جلسه مطرح کرد که در ادامه آمده است:

* از جلسه چه خبر؟
– خبر خاصی نبود. نشستیم و صحبتهایمان را مطرح کردیم. در مجموع جلسه خوبی بود.

* بالاخره ماندنی هستی یا نه؟
– معلوم نیست. قرار است ظرف 24 ساعت آینده در این مورد تصمیم گیری کنیم.

 

* تصمیم گیری کنیم؟ یعنی 2 طرف باید تصمیم بگیرند؟
– بله. باشگاه یکسری شرط و شروط داشت و طبیعی است که من هم به عنوان بازیکن آزاد شرایطم را اعلام کردم.

* شروط مالی؟
– نه به این شکل که شما مطرح می کنی. من با پرسپولیس مشکل مالی ندارم. حاج حبیب هم حرفی در این مورد نزد. من همیشه با کمترین توقع مالی در پرسپولیس ماندم. باور کنید در این جلسه راجع به همه چیز صحبت کردیم جز مسائل مالی.

* پس مشکل کجاست؟
– به هرحال یکسری مسائل هست که هنوز روشن نشده. یعنی نتوانستیم به طور کامل به توافق برسیم. اگر ظرف 48 ساعت آینده نتوانیم به توافق برسیم در مورد پیشنهادات تیمهای دیگر فکر می کنم.

* از پیشنهادهای خارجی چه خبر؟
– چند تایی هست اما به خاطر خانواده ام ترجیح می دهم در یک تیم تهرانی بازی کنم.

* پس تا 48 ساعت آینده!
– امیدوارم به توافق برسیم اما اگر نشد بابت جدایی از پرسپولیس و حضور در تیمهای دیگر از هواداران رخصت می خواهم. به شخصه خاطرات خوبی با پرسپولیس داشتم. مدیون هواداران پرسپولیس هستم. بهترین خاطرات فوتبالی ام را با این تیم دارم و امیدوارم همه شرایط برای حضور دوباره ام فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)