پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت:از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می گویم.

برانکو ایوانکوویچ در پایان مسابقه مقابل نفت اظهار داشت: خیلی خیلی خوشحال هستم به خاطر این برد. یک رضایتمندی بزرگ به این هواداران پرشور هدیه کردیم و از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:همه می دانستیم روز بسیار سختی داریم. من قبل از بازی با تراکتور گفتم که هر توقفی در لیگ برای ما خوشایند نیست. زیرا نصف تیم با ما نبودند و دیروز یک تمرین دسته جمعی داشتیم. به همین خاطر برد امروز ارزش بیشتری دارد و بازیکنان من ارزش همه نوع پاداش را دارند. ما استحقاق این برد را داشتیم و در دو بازی آینده هم انتظار تمرکز حداکثری را از تیم دارم. در همین ایام سوگواری عاشورا هم بازیکنان نشان دادند چگونه می توانند تمرکز خود را در راه تیم مصرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بازی 2 بر صفر بود می دانستیم گل سوم گل کلیدی خواهد بود و به همین خاطر از بازی راضی هستم.

برانکو درباره بازی ندادن به رامین رضاییان در این بازی و اینکه هواداران خواهان بازی او هستند اذعان داشت: دقیقا هواداران مهم ترین مساله برای ما هستند. اما هواداران از ما علیپور و آرام طبع و نوراللهی را هم خواستند. حالا به من کمک کنید و بگویید رضاییان را جای چه کسی می توانم بگذارم؟

وی تصریح کرد: یعنی می خواهید ماهینی را بیرون بگذارم؟ این که بپرسید چرا رضاییان 5 دقیقه بازی نکرد، یعنی دخالت در کار من. وقتی دفاع خوب کار می کند نباید تغییری در آن ایجاد کرد. من از دفاع راضی هستم و نباید تغییری در آن ایجاد کنم. چرا از سرمربی تیم ملی نمی پرسید چرا رامین بازی می کند و وریا بازی نمی کند؟ از همه چیز مهم تر برای ما هواداران هستند. شادی آن ها را بعد از بازی دیدم. شاهد بودید چقدر آن ها شاد بودند. البته من با رامین ضدیتی ندارم ولی این بخش دفاع ما بدون اشتباه کار می کند. انتظار داشتم ربیع خواه، سید جلال یا ماهینی مورد تشویق قرار گیرند.

وی درباره اینکه به نظر می رسد با رضاییان لجاجت می کند اذعان داشت: لج و لجبازی با تنبیه انضباطی فرق دارد. شما اسم بیاورید که من رامین را جای چه کسی بازی دهم. خواهش می کنم اسم ببرید. من او را تنبیه نمی کنم. من هیچ کس را تنبیه نمی کنم. چرا فکر می کنید من اورا تنبیه می کنم؟

سرمربی پرسپولیس بیان داشت: یعنی باید او را مهاجم بازی بدهم؟ او بازیکن دفاع است؟ این بحث پیش آمد که ماهینی با توجه به شرایطش آیا تا آخر بازی طاقت می آورد یا خیر؟

برانکو درباره صحبت های دایی و اعتراض وی به داوری خاطرنشان کرد: هر کسی حق دارد بازی را با دیدگاه خودش نگاه کند. ما دو گل خود را روی حرکات خوبی به دست آوردیم. چند موقعیت گل هم داشتیم. متوجه نمی شوم داوری چه مشکلی داشت؟ درباره داوری قضاوت نمی کنم و کمیته داوران در این باره نظر می دهد. این که ما خوب بازی کردیم یا نکردیم را می توان بحث کرد اما درباره داوری نه. اما صحنه ای که روی علپور اتفاق افتاد پنالتی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)