پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: مرحوم پورحیدری دیگر تکرارشدنی نیست و همه پرسپولیسی‌ها او را به عنوان تاریخچه استقلال دوست داشتند.

 فرشاد پیوس درخصوص درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: واقعا ضایعه دردناکی بود و جا دارد این اتفاق تلخ را به جامعه فوتبال، تیم استقلال و خانواده پورحیدری تسلیت عرض کنم. منصورخان مرد بزرگی بود و واقعا حیف شد چون یک الگو بود و بی‌جهت نبود که به او لقب «پدر استقلال» را داده بودند.

وی افزود: چند وقت پیش به عیادت منصورخان رفته بودم و با اینکه پرسپولیسی هستم باید این کار را میکردم چون او فقط بزرگ استقلال نبود بلکه بزرگ فوتبال ایران بود. یک مرد دوست‌داشتنی که من به لحاظ اخلاقی کمتر کسی را همچون مرحوم پورحیدری دیده بودم. منصورخان مرد بزرگ و دوست‌داشتنی بود و هیچ‌وقت به یاد ندارم هواداران پرسپولیس توهینی به ایشان کرده باشند چون او را به عنوان تاریخچه استقلال دوست داشتند.
پیوس درباره دیگر خصوصیات پورحیدری گفت: یکی از مهمترین خصوصیات رفتاری منصورخان پورحیدری این بود که راه را برای کار کردن جوانان باز می‌کرد و همیشه آنها را مورد حمایت قرار می‌داد. واقعا جای او خالی است و امیدوارم خداوند به خانواده او و تیم استقلال و همچنین جامعه فوتبال صبر بدهد چون مرد بزرگی را از دست دادیم و به قولی دیگر او تکرارنشدنی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)