پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باید به طارمی فرصت بدهند و با صبوری كمک كنند تا در ادامه كارش را با قدرت ادامه دهد.

حسین عبدی در مورد تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیكان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: یک بازی سرعتی را در این مسابقه از سوی هر دو تیم شاهد بودیم كه این مسئله باعث شده بود دو تیم به فكر دفع موقعیت‌های یكدیگر باشند. این سرعت تمركز دو تیم را بر هم زد و باعث شد بازی گره بخورد و با اینكه موقعیت‌های زیادی به وجود آمد، دروازه‌ها باز نشود.

وی درباره موقعیت‌های مسلم گلزنی که مهدی طارمی از دست داد و ناراحتی هواداران از عملکرد او گفت:‌ طارمی همیشه نشان داده بازیكن فرصت‌طلب و خطرناكی است و به قولی هر لحظه بوی گل می‌دهد. با این حال پرسپولیس با توجه به فشار زیادی كه روی دروازه حریفان می‌آورد به دنبال اشتباهات حریف است و این موضوع شاید كار را برای مهاجمی مثل طارمی سخت كند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با این حال طارمی در این مسابقه همه تلاش خود را به كار بست و قطعاً وجود دروازه‌بانی مثل رحمان احمدی كه تجربه زیادی هم دارد، كار او را برای باز كردن دروازه سخت كرد. با این حال هواداران پرسپولیس باید اجازه بدهند این بازیكن تمركزش را حفظ كند و كمك كنند تا او بتواند در ادامه كار را با قدرت پیش ببرد.

عبدی در پاسخ به این سؤال كه چرا برانكو از رامین رضاییان، بیشتر بازی نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌ رامین رضاییان در حال حاضر كیفیت خوبی دارد و در سطح بالایی از آمادگی است. به نظرم داشتن دو بازیكن همسطح برای برانكو یعنی رضاییان و ماهینی، این مشكل را به وجود آورده است.

وی در پایان گفت: به هرحال فكر كنم با اخراج محمد انصاری فرصت برای برانكو ایجاد شود كه از ماهینی و رضاییان توأمان بهره ببرد و قطعاً برانكو می‌داند به چه نحو از همه پتانسیل تیم به خوبی بهره ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)