پرسپولیس نیوز: مهاجم پرسپولیس گفت:متاسفانه خیلی راحت شده که پول بازیکنان و مربیان را ندهد و نفت نیز چنین وضعیتی دارد.

وحید امیری درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و با پیروزی مقابل ماشین سازی توانستیم که به صدر جدول برسیم.

وی درباره برانکو و کی روش افزود: همیشه سعی می کند بهترین عملکرد را داشته باشد تا هم از افتادن پرچم کشورش جلوگیری کند و هم اینکه ما اعتقاد داریم که بچه مسلمان هستیم و از یک باشگاهی که نان زن و بچه مان را از این باشگاه می گیریم، دوست داریم آن نان حلال باشد. ما با تمام وجود تلاش می کنیم تا قبل از هر چیزی وجدانمان راحت باشد. انشاالله هر 2 مربی در کارشان موفق باشند.

مهاجم سابق نفت تهران تصریح کرد: ما تقریبا 6 ماهی است که دنبال پولمان هستیم. من زمانی که وارد تیم نفت شدم، همه چیز برنامه ریزی شده بود. من آن موقع می گفتم که این باشگاه برای سایر باشگاهها الگوست اما من 2 سال آخری که با این باشگاه قرارداد داشتم، به ویژه سال آخر فکر می کردم که چطور راحت می توانند اینطور حق ما را بخورند. یکسری هم بیرون ماندند و تیم هم ندارند و شرایط زندگی شان نرمال نیست. متاسفانه خیلی راحت شده که پول بازیکنان و مربیان را ندهد. اگر واقعا سازمان لیگ و فدراسیون هست، باید حق ما را بگیرند. من با عرفانیان صحبت کردم که آنها گردن وزارت نفت می اندازند و آنها نیز گردن اسپانسر می اندازند. نمی دانم این وسط حق با کیست. امیدوارم سازمان لیگ حق ما را بگیرد.

امیری درباره بیرانوند گفت: من با بیرانوند هم تیمی بودم و با هم به پرسپولیس آمدیم. درتیم ملی نیز هم اتاق هستیم. امیدوارم هر چه زودتر علی سلامتی اش را به دست بیاورد چون تیم ملی به و پرسپولیس به او نیاز دارند. صددرصد کنار علی که هستیم، اگر شور و حال داشته باشیم، چند برابر می شود.

مهاجم تیم ملی در پایان درباره گلایه کی روش از کمبود امکانات گفت: من هم با نظر کی روش موافق هستم. در این راه که تیم ملی به جام جهانی می رود، هیچ کس دوست ندارد که ما از جام جهانی بازبمانیم. بالاخره تیم ملی امکانات می خواهد و اردو می خواهد اما بالاخره بازی سختی فروردین ماه روبروی قطر خواهیم داشت. اگر هر اتفاقی به جز امتیاز گرفتن ما در این بازی رخ دهد، قطر هم مدعی می شود. امیدوارم باشگاهها، فدراسیون و وزارت ورزش دست به دست هم دهند تا تیم ملی به جام جهانی برود. اگر به جام جهانی نرویم، فکر می کنم که فوتبال ما مرده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)