پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:به نظر طاهری سازمان لیگ اختیار درآمدزایی برای خودش را ندارد.

امیرعابدینی درباره سفر اخیرش به همراه مهدی تاج به کشور آلمان برای مذاکره با آدیداس گفت: جلسات خوبی را برگزار کردیم و مقرر شد برای بحث اسپانسر شیپ این مذاکرات ادامه داشته باشد. بحث مهم ما این بود که با نمایندگان اصلی این تولیدکننده بزرگ لباس جلسه بگذاریم متاسفانه طی ماههای اخیر بیشتر بحث واسطه ها مطرح بود و ما به دنبال مذاکره مستقیم بودیم که این اتفاق محقق شد. جالب است که نمایندگان آدیداس می گفتند: طی این مدت افراد مختلفی مراجعه کرده و خودشان را نماینده فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرده اند.

وی در ادامه گفت: در سفر اخیر دو بحث مشخص شد یکی اینکه ما می دانیم با چه کسانی به عنوان مذاکره کننده اصلی آدیداس گفتگو کنیم و آنها هم می دانند چه کسانی نماینده فوتبال ایران هستند.صحبت هایی را انجام دادیم و قرار شد ادامه جلسات در سه کشور ایران، امارات و آلمان انجام شود. اینجا بحث اسپانسر شیپی مطرح است که با موضوع خرید لباس فرق دارد. ما باید بدانیم ارزش حک شدن نام یک برند روی سینه بازیکنان تیم ملی مان چقدر است و این ارزش از دو بعد معنوی و مادی مورد لحاظ قرار می گیرد.  ما حتی درباره فوتبال باشگاهی مان با آنها صحبت کردیم و اعلام کردیم باشگاه های ایرانی نیز دوست دارند با آدیداس همکاری داشته باشند.

عابدینی در ادامه گفت: امیدواریم روزی استانداردسازی صورت بگیرد و ما بتوانیم تولیدات این شرکت را در داخل کشورمان داشته باشیم. البته بحث انتقال تکنولوژی فقط کار ما نیست و تولیدی های داخلی نیز باید در این زمینه گام بردارند.

وی درباره زمان اخذ نهایی قرارداد با آدیداس گفت: مذاکرات ادامه خواهد داشت و فکر می کنم ظرف یک ماه آینده آن قرارداد موردنظر ما نهایی شود. البته ما در حال حاضر از نظر لباس مشکلی نداریم و لباسهای تیم ملی از شرکت آدیداس خریداری شده است. بحث مهمی که ما به دنبالش هستیم یک قرارداد دو سه ساله است تا موضوع اسپانسر شیپی در آن لحاظ شده باشد.

عابدینی درباره صحبت های شب گذشته علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با کاپ که عنوان کرده بود سازمان لیگ بازهم سامانه ای موازی را در کنار سامانه هواداری باشگاهها قرار داده است گفت: از این حرفها تعجب می کنم مگر سامانه 8010 طرفداری است که آقایان ناراحت شده اند ? سامانه 9090  هم برای تیم ملی است. یعنی سازمان لیگ نمی تواند برای خودش سامانه داشته باشد؟ آقایان بر اساس چه منطقی این حرفها را می زنند. شما که سامانه خودتان را در اختیار دارید و کلیت فوتبال را هم همان سامانه در برمیگیرد پس چرا اعتراض می کنید. کجای سامانه 8010 ماهیت هواداری و طرفداری دارد. این سامانه به اخبار سازمان لیگ تعلق دارد بالاخره سازمان لیگ که نمی تواند دست روی دست بگذارد تا آقایان ناراحت نشوند ما هم باید برای خودمان اقداماتی انجام دهیم. آقای طاهری چرا منطق کار را متوجه نمی شوند. یعنی می گویند ما بنشینیم و دوزار درآمد برای سازمان لیگ نداشته باشیم؟!

وی اضافه کرد: آقایان ازضربه مهلکی که فوتبال خورده غافل شده اند و هنوز ول کن نیستند. گفتند تبلیغات پخش تلویزیونی را به ما بدهید ما با صدا و سیما هماهنگ کردیم اما خودشان نتوانستند این موضوع را به سرانجام برسانند. جالب است که حالا ما بدهکار شده ایم.به نظر طاهری سازمان لیگ اختیار درآمدزایی برای خودش را ندارد. ممکن است ما فردا حتی برای توپ مسابقات لیگ برتر تبلیغات بگیریم آیا این آقایان باید ناراحت شوند.

عابدینی در پایان گفت: آقای طاهری بعد از دو سال هوادار شما می داند که سامانه 3090 متعلق به شماست. روی در و دیوار هم که تبلیغ کرده اید. دیگر چه مشکلی وجود دارد؟ همین حالا هر کدام از برنامه های تلویزیونی یک سامانه دارند که حتی وسط بازیها آن را تبلیغ می کنند آیا ما می توانیم جلوی آنها را بگیریم؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)