کاشاني:  به هيچ عنوان در پرداخت‌ به «پروين» كوتاهي نكرد‌ه‌ايم  / بازيكن ايراني ـ فرانسوي در جمع قرمز‌ها

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس با اشاره به مشكلاتي كه بين باشگاه و محمد پروين ايجاد شده از برگزاري اردوي اين تيم در فرانسه و احتمال جذب يك بازيكن ايراني ـ فرانسوي براي فصل آينده خبر داد.

حبيب کاشاني درحاشيه‌ي اردوي تيم پرسپوليس در اردبيل افزود: سعيدلو ممکن است در بحث تسويه ‌حساب محمد پروين از باشگاه پرسپوليس توصيه‌اي داشته باشد، ولي هيچ‌وقت در چنين اموري دخالت نمي‌کند. اين کاري است که باشگاه طبق قوانين مرسوم آن را دنبال مي‌کند اما در يک شرايط صميمي‌تر مي‌توان اين مسئله را حل کرد. 

وي با بيان اينکه محمد پروين يک سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد، گفت: اين بازيکن يک فوتباليست حرفه‌اي است و طبيعتاً ماندن او از نظر باشگاه بلامانع است. اگر اين بازيکن خواهان جدايي از تيم پرسپوليس است باشگاه براي جدايي او شرايط خاص خودش را دارد.

 

 

 

 

وي افزود: براي دريافت رضايت‌نامه پروين باشگاه شرايط 300 ميليون‌ توماني را براي تيم‌هاي خواهان او گذاشته است که اميدواريم اين بازيکن هرچه زودتر به تيم ملحق شود. 

کاشاني با بيان اينکه دنبال شرايطي هستيم تا به نحوي اين مشکل را رفع کنيم، گفت: با توجه به اينکه باشگاه به اين بازيکن پول پرداخت کرده است اين حق طبيعي باشگاه است که از آن سرمايه‌گذاري که انجام داده به نحو شايسته استفاده کند.

وي به ملاقات حضوري و تماس تلفني با محمد پروين در روزهاي گذشته اشاره کرد و گفت: اين مسئله يک مسئله عادي و حرفه‌اي است که خيلي راحت‌تر مي‌شود حل کرد و هيچ مشکل خاصي نيز در اين ارتباط وجود ندارد و يقين داشته باشيم حضور محمد در تيم ما مي‌تواند به رشد خود او نيز کمک کند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: باشگاه به هيچ عنوان در پرداخت قرارداد و مبالغ ذکر شده در آن به اين بازيکن کوتاهي نداشته و ما به موقع حقوق و مزاياي او را پرداخت کرده‌ايم و طبق قرارداد و به صورت حرفه‌اي به اصول و قرارداد خود نيز پايبند هستيم.

کاشاني با بيان اينکه چنين مسايلي در فوتبال حرفه‌اي دنيا و در بحث نقل و انتقالات يک مسئله مرسوم و رايج است، افزود: چگونه است که باشگاه سايپا براي انتقال کريم انصاري‌فرد به باشگاه پرسپوليس 500 ميليون تومان نقدي درخواست مي‌کند و براي سه سال اول او نيز از بابت ترانسفر 50، 40 و 30 درصد درخواست پول مي‌کند.

وي ادامه داد: از سويي ديگر باشگاه ذوب‌آهن براي انتقال اشجاري 350 ميليون درخواست مي‌کند در حالي که ما نمي‌توانيم براي تسويه‌حساب اين بازيکن 300 ميليون تومان که حق باشگاه است دريافت کنيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس افزود: ما به دنبال شرايطي هستيم که هم باشگاه و هم او منتفع شود چراکه معتقديم انتقال او به تيم‌هاي ديگر مي‌تواند سبب کمک او به ساير تيم‌ها شود.

وي اظهار داشت: بعد از اردوي اردبيل تا چهارشنبه تيم پرسپوليس راهي دورتموند مي‌شود و در کمپ حرفه‌اي اين شهر که تيم‌هاي اسپانيا و برزيل تمرين مي‌کنند اردوي 10 روزه‌اي را برگزار مي‌کند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در اين اردو قرار است بازيکن زير 23 سال ايراني که شش سالي است در فرانسه ساکن است به اردو ملحق شود تا با تستي که از او به عمل مي‌آيد در صورت صلاحديد مربيان و کادر فني به جمع بازيکنان اضافه شود.

کاشاني يکي از مشکلات اين باشگاه را درشرايط کنوني دوره بدن‌سازي و آماده‌سازي کوتاه‌مدت تيم عنوان کرد و افزود: با توجه به اردوي تيم ملي که از 20 تيرماه در اتريش برگزار مي‌شود و همزماني اين اردو با شروع ليگ مشکلاتي از بابت بدن‌سازي و ريکاوري براي تيم‌هاي ليگ‌برتري به وجود مي‌آيد.

وي گفت: اين اردو که 14 روز به طول مي‌انجامد با شروع ليگ در سوم يا چهارم مرداد‌ماه امسال ممکن است تعداد بازيکنان آسيب‌ديده تيم‌ها افزايش پيدا کند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ برتر کشور خواست تا تدبيري بينديشد تا تيم‌ها با آرامش و امنيت بيشتري ليگ را شروع کنند.

 

حبيب كاشاني اظهار داشت: ما در ليگ برتر تنها يك سهيمه داريم اما در سرجمع مي‌توانيم سه بازيكن خارجي به جمع نفرات خود اضافه كنيم، كه يكي از آنها بازيكن ايراني تبعه فرانسه است كه در اردو دورتموند براي تست نهايي به تيم اضافه مي‌شود.

وي با بيان اينكه مجتبي زارع به ليست برگشته است، افزود: در خط حمله هم از زارع و هم از هادي نوروزي و غلامرضا رضايي مي‌توانيم استفاده كنيم كه تقريباً سبك بازي آنها مشابه هم است.

كاشاني ادامه داد: حتي علي‌ عسگر هم مي‌تواند در خط فوروارد ما را كمك كند ولي طبيعتاً فوروارد ديگري احتياج داريم كه از سرزني خوبي برخوردار باشد كه در روزهاي آينده به جمع اردونشينان پرسپوليس اضافه خواهند شد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس بيان داشت: با جذب نورمحمدي كاپيتان راه ‌آهن تا حدودي مشكل خط دفاعي ما رفع شده اما يك مدافع وسط خارجي به بازيكنان اضافه مي‌شود.
كاشاني در مورد وضعيت خليلي و آخرين تصميم‌گيري درباره اين بازيكن عنوان داشت: دايي با عنوان معمار باشگاه پرسپوليس و تيم و در راس كادر فني تصميم‌گير نهايي است و ما بر اساس سياست‌گذاري اين مربي فهيم اهداف و برنامه‌هاي خود را دنبال مي‌كنيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت‌و‌گو در اردبيل اظهار داشت: هر چند خليلي در سه سال اخير زحمات بسياري را براي پرسپوليس كشيده و حتي سلامتي جسمي خود را به خطر انداخته است و با كمترين مسايل مادي براي ما بازي كرده اما در فوتبال حرفه‌اي امروز تصميم‌گيرنده نهايي سرمربي تيم است.

وي تصريح كرد: با صحبت‌ها و توافقات به عمل آمده با توجه به جذب چند فوروارد جديد طبيعتاً بازي كمتري به خليلي مي‌رسد از اين رو اين بازيكن خود در اين زمينه تصميم‌گيري كرده و قرار است از پرسپوليس جدا شود.

كاشاني افزود: اميدواريم با مهيا شدن زمينه‌هاي جذب اين بازيكن در ديگر باشگاه‌ها محسن خليلي به روند صعودي آمادگي و قدرت‌نمايي خود در ليگ ادامه دهد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه ممكن بود در ليگ امسال بازي بيشتري به اين بازيكن نرسد و نتواند در اين تيم ثابت بازي كند به همين خاطر تصميم‌گيري‌ نهايي را به عهده خود او گذاشتيم و پيوستن او به ديگر تيم‌ها در شرايط كنوني هيچ مانعي ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)