مرجع خبری پرسپولیس : : سرپرست پرسپوليس درباره محسن خليلي گفت: تكليف اين بازيكن مشخص
شده و ما محسن خليلي را در اختيار باشگاه قرار داديم.

محمود خوردبين  اظهار داشت: ما معتقديم با توجه به اينكه تيم پرسپوليس‌ تا شروع ليگ در يك برنامه فشرده در اردوهاي تمريني است و نمي‌تواند در اين مسابقات با نفرات اصلي حاضر شود به همين خاطر با اميدها و جوانان در جام وحدت بازي خواهد كرد.


وي اردوي اردبيل را مناسب و مطلوب ارزيابي كرد و افزود: در پنج روز گذشته با تمرينات مناسب كه در ارتفاع انجام مي‌شود سعي كرديم دوران بدن‌سازي خوبي را در منطقه اردبيل و سرعين با داشتن آب و هواي مناسب برگزار كنيم.


سرپرست تيم پرسپولیس با ابراز خرسندي از پيوستن تاتار به عنوان مربي تيم پرسپوليس به جمع كادر فني اين تيم گفت: اميدواريم از تجربه و شور و نشاط جواني اين مربي فهيم بهتر استفاده كنيم.

 

 

 

 

 


خوردبين درباره محسن خليلي نيز اظهار داشت: تكليف اين بازيكن مشخص شده و ما محسن خليلي را در اختيار باشگاه قرار داديم.


خوردبین در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: بعد از اردوي اردبيل اردوي 10 روزه دورتموند آلمان را از چهارشنبه هفته آينده آغاز مي‌كنيم و قرار است بازي تداركارتي نيز در اردوي دورتموند برگزار كنيم.


وي گفت: ‌يك بازي تداركاتي با تيم دانشگاه آزاد اردبيل برگزار ‌كرديم تا كادر فني به نخستين محك و تست خود در مورد آمادگي بازيكنان دست پيدا كنند.


سرپرست تيم پرسپولیس  از جذب دو بازيكن خارجي خبر داد و افزود: يك مورد سهيمه ليگ برتري خود را نيز كه قطعا بازيكن داخلي است نگه مي‌داريم تا در آخرين لحظات اقدام به جذب و استفاده از اين بازيكنان بكنيم. 
وي گفت: هم‌اكنون در اردوي اردبيل هيچ بازيكن غايبي نداريم و دوران بدن‌سازي تيم به شكل منظم و مطلوب در حال انجام است.


سرپرست تيم پرسپولیس تهران در پايان اظهار داشت: تيم با جذب بازيكنان شايسته خود آماده حضور قدرتمندانه در ليگ دهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)