مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم پرسپوليس تهران گفت: پرسپوليس در حال حاضر هيچ مشكل حاشيه‌اي ندارد و در كمال آرامش به تمرين و آماده‌سازي خود براي حضور قدرتمندانه در ليگ برتر مهيا مي‌شوند.

مهدي تاتار در حاشيه برپايي اردوي تيم پرسپوليس  اظهار داشت: جو پرسپوليس جو صميمي و دوستانه است و بازيكنان و كادر فني بدون هيچ‌گونه مشكل و مانعي تمرينات و مرحله آماده‌سازي را پشت سر مي‌گذارند.


وي با بيان اين‌كه بازيكنان خوبي جذب اين تيم شده‌اند، افزود: به نظر مي‌رسد با اين بازيكنان با اخلاق و داراي كيفيت مناسب تكتيكي و تاكتيكي بتوانيم در ليگ موفق عمل كنيم.


تاتار جذب اين بازيكنان را نشان از درايت علي دايي عنوان كرد و ادامه داد: به عنوان بازيكن سابق و مربي فعلي اين تيم افتخار مي‌كنم كه در كنار كادر فني مجربي هستم كه اين تيم را به اين شكل و شمايل جمع و جور كرده و به آن نظم بخشيده است.

 

وی خاطر نشان كرد: هر چند در روزهاي اخير به اين تيم ملحق شدم ولي در اين چند روز سعي كردم با فضاي پرسپوليس بيشتر آشنا شده و با كادر فني و بازيكنان صميمي شوم.

تاتار در ادامه از تسويه حساب خود با تيم راه‌آهن خبر داد و اضافه كرد: جدا شدنم از اين تيم به تصميم خود من بوده است ولي هنوز تسويه حساب مالي با تيم راه‌آهن انجام ندادم.


سرمربي سابق تيم راه‌آهن گفت: براساس توافق دو طرفه از تيم راه‌آهن جدا شدم و به نظر مي‌رسد هيچ مشكلي در پرداخت حقوق و مزاياي خود از تيم راه‌آهن نداشته باشم.


وي اظهار اميدواري كرد: تيم راه‌آهن نيز يك تيم منسجم و آينده‌داري است كه اميدوارم با جذب مربي با تجربه بتوانند در مسابقات امسال موفق عمل كنند.


تاتار در پايان سخنان خود با قدرداني از سعه‌صدر و حمايت مديرعامل و سرمربي اين تيم خاطر نشان كرد: از اين‌كه به تيم مورد علاقه و سابق خود برگشتم خوشحال هستم و اميدوارم بتوانم به عنوان يك سرباز در خدمت پرسپوليس باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)