دبیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت:ما از ساعت 11:30 اینجا بلیت فروشی انجام دادیم به همین خاطر تمام کسانی که از این ساعت اقدام به خرید بلیت کردند در ورزشگاه حضور یافتند.

 علی جهانشاهی در خاتمه دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس درباره اینکه برخی تماشاگران برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل شده بودند اظهار داشت: نه،برای ورود به ورزشگاه هیچ مشکلی نبود. کسانی که بلیت داشتند برای ورودبه ورزشگاه با مشکل مواجه نشدند.

وی افزود: ما از ساعت 11:30 اینجا بلیت فروشی انجام دادیم به همین خاطر تمام کسانی که از این ساعت اقدام به خرید بلیت کردند در ورزشگاه حضور یافتند.

جهانشاهی اذعان داشت: بلیت هایی که باشگاه ذوب آهن بین هواداران خود تقسیم کرده بود شامل این بلیت ها نمی شد البته ما بیش از 10 درصد قانونی هواداران پرسپولیس را داخل ورزشگاه کردیم. این کار با هماهنگی باشگاه ذوب آهن انجام گرفت و دلیل آن استقبال پرسپولیسی ها از بازی امروز بود.

وی خاطرنشان کرد: البته گروهی از شهرهای دیگر به ورزشگاه آمدند و استقبال آنها سبب شد ناهماهنگی هایی صورت گیرد.

جهانشاهی بیان داشت: طبیعتا کسانی که لباس قرمز داشتند و پرسپولیسی بودند نباید پشت دروازه ذوب آهن قرار می گرفتند اما در طول بازی علایق هواداران نشان می دهد که طرفدار کدام تیم هستند. چینش و امنیت ورزشگاه به دست یگان ویژه است و حتما امنیت توسط یگان ویژه برقرار شده است که آنان را در پشت دروازه ذوب آهن راه داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)