دایی به اشتباه خود پی می برد / با استقلال هم مذاکره کردم!


مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان بازیکن سابق پرسپولیس و عجمان امارات درباره حضور در سپاهان در شرايطي كه تمايل داشت با بازگشت از امارات در پرسپوليس بازي كند، صحبت هاي زير را مطرح كرد:


*چرا نخواستي در فوتبال امارات بماني؟

من در فوتبال امارات جز بازيكنان خوب ايراني بودم و سال هاي خوبي هم در ليگ اين كشور داشتم. بعضي ها فكر مي كنند به خاطر پول است كه بازيكنان ايراني به امارات مي روند در حالي پول ملاك اصلي ام نبود و هنوز هم مي گويم كه سطح فوتبال امارات از ايران بهتر است. فكر مي كنم بعد از علي كريمي و فرهاد مجيدي من جز بازيكنان ايراني بودم كه فصل هاي موفقي را در امارات داشتم. كارنامه من مشخص است. با وجودي كه فصل خوبي داشتم اتفاقاتي رخ داد كه باعث شد به فوتبال ايران برگردم.

*چه اتفاقاتي؟

 

اخراجم در يكي از بازي هاي پاياني فصل باعث شد ذهنيت مديران الامارات نسبت به من تغيير كند و بگويند جواد بازيكن پر حاشيه اي است درحالي كه در اين همه سال حضورم در امارات هيچ مشكل حاشيه اي نداشتم. به هر حال اين اتفاقات باعث شد به ايران برگردم.


*انتظار مي رفت با بازگشت به فوتبال ايران اولين باشگاهي كه براي مذاكره بروي پرسپوليس باشد.

من خيلي رك مي گويم كه هواداران اين تيم هم بدانند پرسپوليس من را نخواست. دوست داشتم بعد از سال ها دوري از فوتبال ايران به تيم سابق خود بازگردم اما نشد. پرسپوليس برخورد خوبي با من نكرد. 3 سال در اين تيم بازي كردم. از دو تيم آلماني كايزرسلاتن و بوخوم پيشنهاد رسمي داشتم اما حاضر نشدم پرسپوليس را ترك كنم. منتي هم سر اين تيم نمي گذارم. بازيكن پيري هم نيستم كه بخواهم خودم را سربار اين تيم كنم. تا 5 سال ديگر مي توانم در اوج باشم و اين را هم با قاطعيت مي گويم كه از تمامي بازيكنان كنوني پرسپوليس در خط حمله و سمت راست بهتر هستم. تماشاگران پرسپوليس بدانند حاضر بودم با نصف مبالغي كه از تيم هاي ديگر پيشنهاد داشتم به پرسپوليس بيايم. در طول فصل ثابت مي كنم كه آنها در مورد من اشتباه بزرگي مرتكب شده اند. البته من دنبال ثابت كردن چيزي نيستم چون توانايي هاي من در اين فوتبال ثابت شده است.

*چرا سپاهان را انتخاب كردي؟

از مهمترين دلايل انتخاب سپاهان صحبت هاي امير قلعه نويي با من بود. وقتي سرمربي به بازيكني اعتقاد داشته باشد براي بازيكن و روند كاري اش خيلي مهم است. در تيم ملي هم با امير قلعه نويي خوب كار كردم. از طرفي سپاهان هم تيم ريشه داري است و در خارج از ايران اين تيم را بهترين تيم ايران مي دانند. من با آقاي ساكت جلسه دو ساعته داشتم و ايشان را انسان متواضعي ديدم و خيلي راحت با هم به توافق رسيديم. اميدوارم بتوانم سال خوبي را در سپاهان داشته باشم. اين را هم بگويم كه من بازيكن بومي به شمار مي روم.

*چطور؟

من اهل كاشان هستم و در سپاهان كه باشم در واقع به تيم استان خود خدمت كرده ام. فكر مي كنم سپاهان با توجه به بازيكناني كه گرفته و حفظ اسكلت اصلي تيم قهرمان ليگ باشد و ساير تيم ها بايد براي مقام دومي بجنگند.

*در مورد پستي كه قرار است در سپاهان بازي كني صحبت مي كني؟

با صحبت هايي كه با امير قلعه نويي داشتم قرار است در پست مهاجم بازي كنم و اميدوارم بتوانم براي اين تيم گل هاي زيادي بزنم.

*يعني تو با خسرو حيدري تداخل پست نداري؟

در چند سالي كه در ليگ امارات بودم تنها پستي كه بازي نكردم هافبك راست بود اما در 3 پست مهاجم و سمت چپ و راست اين قابليت را دارم كه بازي كنم. مشكلي در پست ندارم و با حيدري هم رقابت مي كنم. او علاوه بر اينكه بازيكن خوبي است پسر خوبي هم هست. فكر مي كنم وقتي آقاي قلعه نويي بازيكنان را جذب مي كند فكري هم به حال بازي دادن آنها كرده است. من خودم دوست دارم كه مهاجم بازي كنم. 

*سايت باشگاه استقلال عليه حيدري مطلبي نوشته كه در آن آمده اگر خسرو زودتر گفته بود در استقلال نمي ماند تو را جذب مي كردند.

من با استقلالي ها صحبت كرده بودم اما نظر خاصي در اين باره ندارم. درست است كه پرسپوليس من را نخواست اما خوشحالم كه بعد از بازگشت از امارات 3 تيم برتر ايران يعني استيل آذين، استقلال و سپاهان من را مي خواستند و در نهايت پس از مشورت كردن با دوستانم سپاهان را انتخاب كردم. تنها مشكلم دوري از خانواده ام است كه سعي دارم اين مسئله را هم حل كنم. مي دانم در سپاهان سال پر فراز و نشيبي خواهم داشت اما تمام هدفم اين است كه بازگشت پر قدرتي داشته باشم. در اين مدت دنبال بازار گرمي نبودم و در سكوت و آرامش تيم خود را انتخاب كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)