مرجع خبری پرسپولیس : درحالي که باشگاه پرسپولیس از پیشنهاد بالای یک تیم تهرانی به علی دایی خبر داده باشگاه استیل آذین می گوید هرگز چنین پیشنهادی نداده است.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اين باره می گوید: پيگير موضوع هستيم. ان‌شاءالله اين باشگاه نمي‌دانسته “علي دايي” سرمربي پرسپوليس است.

عليپور افزود: اين باشگاه متمول تهراني در وهله‌ي اول به علي دايي پيشنهاد دستمزد يك ميليارد توماني براي سرمربي‌گري تيمش داده بود كه دايي نپذيرفت و آن‌ها مبلغ را به يك ميليارد و دويست ميليون تومان افزايش داده بودند.

وي گفت: شايد آن‌ها فكر مي‌كردند كه مشكل علي دايي مبلغ قرارداد است و آن را افزايش دادند در حالي كه دايي يك قرارداد حرفه‌اي دارد. خوشبختانه او به پرسپوليس علاقه‌مند و به قرارداد خود پايبند است و طبيعتا نمي‌تواند با تيم ديگري قرارداد ببندد. خدا را شكر دايي به آن‌ها پاسخ منفي داده است.

اين در حالي است كه استيل‌آذين تنها باشگاه متمول تهراني قويا اين موضوع را رد مي‌كند. مسوول روابط عمومي اين باشگاه گفت: باشگاه استيل‌آذين از تمامي قراردادها و قوانين آگاهي دارد و مطمئنا چنين اقدامي انجام نداده و نمي‌دهد. اين كار دور از اخلاق حرفه‌اي است.

روزنامه پرسپوليس متعلق به باشگاه پرسپولیس نيز در شماره روز پنجشنبه ،  سوم تير ماه خود اين خبر را با عنوان “سوء استفاده 1.200.000.000 توماني از نام دايي” مطرح کرده بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)