پرسپولیس نیوز : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران بدانند که ما صددرصد مخالف جدایی نوراللهی و عالیشاه هستیم.

محمد ترکاشوند درباره انتقادات هواداران پرسپولیس به جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه اظهار داشت: هواداران حق دارند ناراحت باشند و ما همین جا قویا اعلام می کنیم که مخالف جدایی این بازیکنان هستیم و معتقدیم حضور آنها در پرسپولیس برای مسابقات پیش رو لازم است.

وی افزود: باید سوال شود که این چه برنامه ریزی است که بازیکن وسط فصل از تیم جدا می شود و به تیم رقیب مان می رود. کدام عقل سلیمی می گوید در کوران مسابقات بازیکن مان را به تیم رقیب مان بدهیم؟ مگر تیم های نظامی فقط در تراکتورسازی خلاصه می شوند؟ آیا ملوان و فجر سپاسی و … تیم نظامی نیستند؟

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تلاشی برای منصرف کردن این دو بازیکن شده است بیان داشت: چرا نشده است؟ خود من دیروز به محل تمرین رفتم و با احمد نوراللهی صحبت کردم. به او گفتم پرسپولیس به تو نیاز دارد الان هم مشمول نیستی و درس می خوانی بمان و در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به تیم  کمک کن. در پاسخ گفت: من از تحصیل انصراف داده ام. در پرسپولیس به من بازی نرسید و چون سال جام جهانی است می خواهم به تیمی بروم که بازی کنم و در چشم باشم. حتی به او گفتم تو بمان و مطمئن باش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به تو بازی خواهد رسید و آنجا بیشتر در چشم خواهی بود.  با امید عالیشاه هم صحبت کردم.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر اعلام می کنیم که این بازیکنان خودشان سرباز شده اند و ما صددرصد مخالف بودیم. الان هم با آغوش باز پذیرای آنها هستیم هرچند از نظر ما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من در این باره با آقای طاهری هم صحبت کردم و گفتم که نوراللهی به دلیل آنکه به او بازی نرسیده است می خواهد برود. از آقای طاهری هم خواستم تا با این بازیکن گفت وگویی داشته باشد.

ترکاشوند درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با این دو بازیکن گفت: کار آنها حرفه ای نبوده است زیرا نوراللهی و عالیشاه تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده اند.

وی درباره سروش رفیعی عنوان کرد: ما تا این لحظه هیچ مذاکره ای با این بازیکن نداشته ایم چون معتقدیم تا نیم فصل یک بازی دیگر مانده است.

ترکاشوند درباره محمد انصاری بیان داشت: امروز با این بازیکن جلسه ای داشتم و بار دیگر اعلام کردم که تحت هیچ شرایطی با جدایی اش تا پایان فصل موافقت نمی کنیم.

وی در پایان درباره محل میزبانی پرسپولیس از الهلال گفت: این قضیه تا دو روز آینده مشخص می شود. ما می خواهیم در امارات میزبان باشیم ولی قرار شده است تصمیم نهایی پس از صحبت های آقای طاهری با آقای تاج و رایزنی با وزارت امورخارجه اتخاذ شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)