مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصورى فهيم، هافبك جوان و جنگنده سرخ پوشان هم اين روزها با اميدوارى خاصى از آينده خودش و تيم سخن مى گويد.

اگر مصاحبه اين بازيكن كه در زير آمده است را بخوانيد با ما هم عقيده مى شويد.


• از اردوى اردبيل برايمان صحبت مى كنى؟
– در اين اردو، تمرينات و برنامه هاى منظمى را پشت سر گذاشتيم كه از اين طريق فشار لازم كه معمولاً در فصل هاى بدنسازى وارد مى شود، وجود داشت. همين مساله باعث شد به قول معروف بدن هايمان خيلى خوب شلاق خورده و آماده شود. در اين اردوى ۷ روزه كه در اردبيل داشتيم به استثناى يكى دو روز، در روزهاى بعدى روزى ۳ جلسه تمرين داشتيم و توانستيم با برنامه هاى ويژه بدن هايمان را براى طول فصل مهيا كنيم.


• پس پرسپوليس كه از اردبيل بازگشته يك تيم آماده براى مرور برنامه هاى تاكتيكى است؟

– خوشبختانه در اين اردو بدن هايمان به مرز آمادگى رسيد و از نظر روحى نيز توانستيم شرايط خوبى را كسب كنيم. همانطور هم كه گفتيد حالا تيم واقعاً آماده است تا مرور كارهاى تاكتيكى و دستورات فنى را به مرحله اجرا درآورد و به مرز آمادگى صددرصد برسد. مساله اى كه فكر مى كنم در قسمت اعظم آن در اردوى آلمان پى گيرى شود.

 

• بازيكنان جديد و نفرات قبلى چقدر با هم هماهنگ هستند؟
– به اعتقاد من با توجه به سابقه خوب و تجربه نفرات جديد و بازيكنانى كه به تازگى به جمع ما ملحق شده اند، اين مساله راحت تر از قبل محقق مى شود. به هر حال در اين يك هفته اى كه در اردبيل بوديم، جو خوبى در تيم حاكم بود و از نظر روحى و روانى، هماهنگى هاى لازم بين ۲گروه صورت گرفت. مساله اى كه باعث مى شود تيم از نظر فنى هم خيلى زودتر ازحد انتظار با هم هماهنگ شوند و در مجموع پرسپوليسى كه چه از نظر روحى و چه از نظر فنى در آمادگى و هماهنگى ايده آل هست را براى شروع فصل روانه مسابقات كنيم.

 


• خيلى ها مى گويند بازيهاى اول در هر تورنمت مى تواند در سرنوشت تيم ها تاثير زيادى داشته باشد. پرسپوليس براى شروع كار چه برنامه اى بايد داشته باشد؟

– متاسفانه تيم ما پارسال شروع چندان دلچسبى نداشت و همين مساله باعث شد در نيم فصل اول امتيازات زيادى را به راحتى هرچه تمام تر از دست بدهيم كه با گذشت فصل و رسيدن به بازى هاى پايانى حسرت آن را خورديم. يك شروع قاطعانه و پرقدرت مى تواند براى پرسپوليس جدا از اينكه در جدول از همان شروع يك ثباتى ايجاد كند، به لحاظ روحى نيز به تيم كمك كند تا يك فصل خوب را پيش روى داشته باشد.


• از خودت و شرايطى كه دارى صحبت مى كنى؟

– خدا را شكر از هر لحاظ آماده ام و هيچ مشكل خاصى ندارم. انگيزه ويژه اى در من وجود دارد كه مرا مصمم كرده امسال يكى از بهترين سالهاى فوتبالى ام را پشت سر بگذارم. اين توانايى را در خودم مى بينم و سعى و تلاشم را هم دوچندان مى كنم تا بتوانم مهره مثمرثمر و كارآمدى براى پرسپوليس باشم. به هر حال امسال سومين سال حضور من در پرسپوليس است و تجربيات قبلى كه داشتم به من كمك مى كند ضمن اينكه نقاط ضعفم را بپوشانم و درصد اشتباهاتم را به حداقل برسانم، با تلاش دوچندانى كه در برنامه دارم جواب خوبى به اعتماد كادر فنى بدهم. من به شما قول مى دهم امسال، سال من است.


• با انگيزه بالايى كه دارى در نهايت چه هدفى را در اين فصل دنبال مى كنى؟
– به هر حال هر بازيكنى با هدف و برنامه بايد كار خود را آغاز كند و من هم از اين قاعده مستثنى نيستم. در وهله اول دوست دارم تمام فكر و ذكرم را معطوف اين مساله نمايم كه براى پرسپوليس بهترين عملكردم را به نمايش بگذارم. اگر موفق به رسيدن به اين هدف شوم، پيراهن تيم ملى را براى خودم دور از دسترس و دور از انتظار نمى بينم.


• از رقابت ويژه اى كه در جناح چپ وجود دارد، صحبت مى كنى؟

– ما در همه منطقه ها و پست ها بازيكنان و نفرات خيلى خوبى را داريم و در مجموع تيمى يكدست و خوب را در فصل
نقل و انتقالات بسته ايم و همين مساله باعث شده كار براى هر بازيكنى سخت باشد و هيچ كس نتواند با اطمينان خاطر از جايگاه فيكس خود حرف بزند. قاعده اين است كه در يك پست كسى به زمين مى رود كه عملكرد بهترى داشته باشد. اميدوارم اين رقابت ها به نحو احسن به مرحله اجرا درآيد تا هر بازيكنى كه استحقاق فيكس بازى كردن را داشت، بتواند در طول فصل به عنوان يار اصلى به ميدان برود.


• حرف آخر؟

– براى پرسپوليس در فصلى كه پيش روى ماست، كمتر فرصت اشتباه و خطا وجود دارد و اگر تيم فارغ از مسائل حاشيه اى باشد، مطمئناً درصد اين اشتباهات به حداقلمى رسد، به هر صورت همه ما براى رسيدن به اهدافمان در پرسپوليس دور هم جمع شده ايم و بايد تا رسيدن به اهدافمان حتى يك قدم هم پس نكشيم. اگر اين مساله به خوبى از سوى همه ما رعايت شود، مطمئن باشيد رسيدن به هر ۳ جام براى تيم بزرگ و پرافتخارى مثل پرسپوليس دور از دسترس نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)