پرسپولیس نیوز :  علی دایی با مهدی رحمتی تماسی نداشته و همچنین با جدایی پراهیچ و مبعلی نیز مخالف است.

 خبر تماس علی دایی سرمربی نفت تهران با مهدی رحمتی کاپیتان استقلال یکی از مهمترین اخبار نقل و انتقلاتی روز دوشنبه بود.

در این باره محمد دایی مدعی شد که دایی تمرکزش را روی جام حذفی گذاشته و بعد از بازی با سپاهان لیست نقل و انتقالات را به باشگاه می دهد.

از باشگاه نفت خبر رسید علی دایی تماسی با رحمتی نداشته است. مهدی رحمتی نیز در مصاحبه ای اعلام کرد که قصد جدایی از استقلال را ندارد و می خواهد تا پایان فصل در این تیم بماند. برخی بر این باور هستند که رحمتی با این مصاحبه هزینه های هرگونه اقدام احتمالی برای کنار گذاشتنش از استقلال توسط باشگاه یا کادر فنی را افزایش داده است
همچنین خبر دیگر از نفت تهران این که علی دایی موافق جدایی پراهیچ و مبعلی که مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته اند نیست. دایی در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است  و تیمش آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد.

دایی محمدامین آرام طبع از پرسپولیس را می خواهد و با توجه به جدایی شیخ ویسی از تیم نفت تهران به شدت به دنبال جذب دروازه بان است و حتی در تست ها سه گلر خارجی را تایید نکرده است.
او در اکثر خطوط به دنبال بازیکن جدید است و چنانچه امکان جذب بازیکن خوبی فراهم باشد اقدام می کند. دایی هنوز لیست نقل و انتقلاتی خود را به باشگاه نداده و به دنبال این است که بعد از جام حذفی برنامه نقل و انتقالاتی اش را رسما با باشگاه درمیان بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)