پرسپولیس نیوز : باشگاه نفت تهران با جدایی ایمان مبعلی و ایگور پراهیچ در نیم فصل مخالفت کرد.

 فهرست خرید باشگاه های استقلال و پرسپولیس رسما اعلام شد و در میان آنها باشگاه استقلال خواهان به خدمت گرفتن ایمان مبعلی از نفت شده و پرسپولیس هم ایگور پراهیچ را می خواهد.

هردو این بازیکنان با نفت قرارداد دارند و برای جدایی نیاز به رضایت نامه دارند اما باشگاه نفت با این انتقال مخالف است.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره تمایل برانکو به جذب پراهیچ و منصوریان به جذب مبعلی گفت: باشگاه استقلال خواهان جذب ایمان مبعلی شده است و به باشگاه نامه زده اما درخواستی برای جذب پراهیچ نیامده است.

وی ادامه داد: به طور کلی و بدون اینکه بخواهم نامی از بازیکنی ببرم یک سوال را مطرح می کنم. کدام تیم که نفرات کمی هم دارد بهترین بازیکنان تیمش را از دست می دهد؟ کدام تیم حاضر است بهترین گلساز لیگ را در اختیار نداشته باشد؟

وی افزود: تکلیف باشگاه نفت تهران پیش از شروع فصل دیر مشخص شد و نقل و انتقالات تابستانی رو به پایان بود و بازیکنان کمی برای جذب باقی مانده بودند. تیم نفت به بازیکنانش نیاز دارد و تیمی که بازیکن کافی ندارد امکان ندارد بخواهد بهترین بازیکنش از دست بدهد. ما بیشتر از اینکه دنبال فروش بازیکن باشیم دنبال جذب بازیکنان جدید و تکمیل کادر تیم هستیم.

مدیر روابط عمومی نفت تهران در پایان گفت: علی دایی هنوز وارد نقل و انتقالات نشده و تمرکزش روی بازی با سپاهان در جام حذفی است و پس از برگزاری ای نبازی با سرپرست باشگاه جلسه برگزار می کند و فهرست بازیکنان مورد نیاز را ارائه می کند. فکر می کنم بهتر است فقط به بازی با سپاهان فکر کنیم و انشالله صعود به فینال را جشن بگیریم.

 

همچنین شهریاری  در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال به ایمان مبعلی بازیکن این تیم گفت: ما روز جمعه یک بازی حساس مقابل سپاهان در جام حذفی داریم که الان همه فکر ما به این بازی است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. این را هم بگویم که تحت هیچ شرایطی به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نخواهیم داد.

وی در مورد اینکه از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس هم به‌دنبال جذب ایگور پراهیچ است و موضع باشگاه نفت در قبال این بازیکن چیست، ادامه داد: درباره پراهیچ من چیزی ندیده‌ام.

سرپرست باشگاه نفت در مورد اینکه علی دایی در نشست خبری بازی با استقلال عنوان کرده بود پرسپولیسی‌ها اگر پراهیچ را می‌خواهند درخواست رسمی به باشگاه بدهند، ادامه داد: باید بگویم که باشگاه نفت و علی دایی یکی هستند و همه ما یک تیم واحد هستیم. شرایط ما به این‌گونه است که در حال حاضر فقط به بازی روز جمعه در جام حذفی فکر می‌کنیم و موضوع دیگری مدنظر ما نیست.

شهریاری در ادامه اظهار داشت: کار باشگاه‌هایی که قبل از پایان بازی‌ها ما در جام حذفی به بازیکنان‌مان پیشنهاد دادند واقعاً غیرحرفه‌ای است. آنها اجازه می‌دادند بازی ما مقابل سپاهان تمام می‌شد و بعد از آن خیلی عادی بود که به بازیکنی پیشنهاد بدهند، اما رسانه‌ای کردن این مسائل اصلاً قشنگ نیست. شما ببینید همه تیم‌ها بازیکن می‌سازند و در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار می‌دهند. همین الان نصف بازیکنان پرسپولیس و استقلال نفتی هستند. این‌طور نمی‌شود که پیش از شروع فصل و حتی در میانه فصل بیایند و بازیکنان ما را ببرند. کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ آن‌وقت نام لیگ‌مان را هم حرفه‌ای می‌گذاریم. آیا فوتبال حرفه‌ای این‌گونه است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)