پرسپولیس نیوز : در منطقه جواروم اتومبیل خانواده مرحوم نوروزی دچار سانحه تصادف شد.

در ساعت 18 امشب در جاده جواروم اتومبیل خانواده مرحوم هادی نوروزی کاپتیان فقید تیم فوتبال پرسپولیس دچار سانحه تصادف شد که در این سانحه خوشبختانه اتفاق تلخی برای خانواده مرحوم نوروزی رخ نداد.

در این حادثه به دلیل بارش باران و لغزندگی جاده یک دستگاه اتوبوس از پشت با اتومبیل خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس برخورد می‌کند که این موضوع باعث می‌شود اتومبیل آنها هم به اتومبیل جلویی برخورد کرده و به همین ترتیب 7 اتومبیل با یکدیگر تصادف می‌کنند.

عوامل نیروهای هلال‌احمر که در نزدیکی محل سانحه تصادف حضور داشتند به سرعت خود را به محل رسانده و به آسیب‌دیدگان کمک می‌کنند.

در این سانحه تصادف خوشبختانه برای خانواده مرحوم نوروزی اتفاق خاصی رخ نداد و فقط مادر همسر مرحوم نوروزی حدود یک ساعت زیر سرم بود.

 

معصومه ابراهیم پور درباره حادثه رخ داده برای خود و فرزاندانش اظهار داشت:در حال رفتن به شمال و بازگشت به کپورچال،نزدیکی پلیس راه شیرگاه در ترافیک بودیم. ناگهان متوجه بوق ممتد شدم و دیدم یک اتوبوس آبی رنگ با سرعت 120 کیلومتر در حال رانندگی و آمدن به سمت ماست و مدام بوق می زند،اتوبوس اول به ماشین ما برخورد کرد و بعد آن به یک پراید و ماشین های دیگر و جمعا هفت اتومبیل دچار سانحه شدند.

وی ادامه داد:هانی،هانا و مادرم صندلی عقب نشسته بودند،پدرم در حال رانندگی بود و بنده هم جلو نشسته بودم.ماموران اورژانس آمدند و به ما رسیدگی کردند.ماموران اورژانس پرسپولیسی بودند و خیلی هم به ما لطف و محبت داشتند و هانی و هانا را نیز شناختند و به خوبی از آنها مراقبت کرده و آنها را مداوا کردند.دست،پا و سر هانی و هانا پر از شیشه خورده بود ولی خدا را شکر ماموران رسیدگی کردند و اتفاق حادی رخ نداد. مادرم نیز از ناحیه سر اسیب دیده بود و پس از تزریق سرم و مداوا ترخیص شد و هم اکنون هم در کپورچال هستیم.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد:مرگ را پیش چشمانمان دیدیم و خدا به ما لطف کرد و لطف خدا، دعای خیر هادی و هواداران شامل حال بچه های هادی شد.هواداران عزیز پس از انتشار خبر تماس های زیادی با ما داشتند. از لطف آنها ممنونیم و باید بگوییم که خدا را شکر در سلامتی به سر می بریم و هیچ مشکلی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)