پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس امروز(پنجشنبه) برای جذب شایان مصلح مدافع جوان دسته اولی اقدام خواهد کرد و بعد از بازی نفت و سپاهان با این دو باشگاه برای به خدمت گرفتن پراهیچ و خلیل زاده وارد مذاکره می شود.

درپی ابقای علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه، فعالیت جدی نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به طور جدی از امروز آغاز خواهد شد.

البته پرسپولیسی ها طی روزهای گذشته نیز مذاکراتی با برخی گزینه های مدنظر از جمله سروش رفیعی انجام داده بودند.

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای جذب شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال سپیدرود رشت با مسئولان این باشگاه امروز مکاتبه کرده و مذاکرات تلفنی را هم انجام خواهد داد.

نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود و همچنین مدیرعامل این باشگاه گیلانی آمادگی خود برای مذاکره با پرسپولیسی ها به منظور صدور رضایتنامه شایان مصلح را اعلام کرده اند.

برخی حمایت های مالی هواداران خاص پرسپولیس از سپیدرود موجب شده این تیم صدرنشین در لیگ آزادگان برای صدور رضایتنامه مدافع چپ خود برای پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.

شایان مصلح کشف فرشاد پیوس در لیگ دو بود و امسال عملکرد خوبی در لیگ یک داشته و همبازی محمد انصاری در رده پایه بوده و سابقه بازی در تیم های پایه استقلال را هم دارد.

همچنین باشگاه پرسپولیس برای جذب ایگور پراهیچ و شجاع خلیل زاده روز شنبه با دو باشگاه نفت تهران و سپاهان مکاتبه رسمی کرده و خواهان جذب آنها خواهد شد.

سپاهانی ها مخالفت خود با صدور رضایتنامه خلیل زاده را اعلام داشتند و باشگاه نفت نیز اعلام کرده با توجه به این که به اندازه کافی بازیکن ندارند قصد از دست دادن بازیکنان فیکس و اصلی خود را نداشته و با جدایی مبعلی و پراهیچ که مورد نظر استقلال و پرسپولیس هستند موافقت نخواهند کرد.

پرسپولیسی ها بر این باور هستند شاید باشگاه سپاهان درپی جذب محمد طیبی رضایتنامه خلیل زاده را صادر کند اما سرپرست تیم سپاهان تاکید کرده این اتفاق رخ نخواهد داد و عبدالله ویسی نیز قویاً به باشگاه اعلام کرده تحت هیچ شرایطی نباید رضایتنامه خلیل زاده صادر شود.

برانکو در ابتدای فصل نیز خواهان جذب خلیل زاده بود اما نهایتا باشگاه پرسپولیس موفق به اخذ رضایتنامه این بازیکن از سپاهان نشد.

البته باشگاه نفت خواهان جذب محمد آرام طبع مدافع چپ پرسپولیس است و ممکن است در صورت موافقت علی دایی کار به معاوضه پراهیچ با دو بازیکن پرسپولیس(آرام طبع و یک بازیکن دیگر) کشیده شود.

البته این به شرطی است که دایی احساس کند می تواند به جای پراهیچ یک مدافع میانی مطمئن را جذب کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)