پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیکان گفت: منشا بازیکن پیکان است، مطمن باشید هرگز او را ازدست نمی دهیم.

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این که پرسپولیسی‌ها سخت خواهان گادوین منشا هستند آیا او در پیکان می ماند یا اینکه رضایت نامه اش را برای پرسپولیس صادر می کنید گفت: منشا بازیکن پیکان است، مطمن باشید هرگز او را ازدست نمی دهیم چونکه ما خودمان با توجه به فشردگی و سخت شدن رقابتها در نیم فصل دوم به او احتیاج مبرم داریم. با منشا صحبت کردیم و قرار است قرارداد او را در نیم فصل دوم تمدید کنیم او از حضور در پیکان راضی است و نمی خواهد جدا شود. به لحاظ مالی هم با او مشکلی نداریم و شرایط خوبی بین باشگاه و او حاکم است. خلاصه برای شما بگویم او گادوین پیکان است.

وی در پاسخ به این که آیا برهانی در لیست مازاد است گفت: آرش بازیکن بزرگی بوده که امسال با مصدومیت های بسیاری مواجه شده و انطور که باید و شاید نتوانست به تیم کمک کند. خود او هم از این موضوع ناراحت است اما در خصوص وضعیت نهایی او کادر فنی و آقای جلالی نظر نهایی را خواهند داد، که با او ادامه دهیم یا از جمع ما جدا شود در هر حال باید شان  بازیکنی مثل او حفظ شود.

شیعی درباره این که چه بازیکنانی جذب می شوند و چه کسانی از تیم می روند گفت: تیم در اردوی کیش حضور دارد کادرفنی و سرمربی قرار است بعد از این اردو و بررسی هایی که دارند لیست نهایی ورود و خروج خود را به  باشگاه بدهند تا در خصوص جذب بازیکنان جدید اقدام کنیم. در خصوص لیست خروجی ها هم باید بگویم همین گونه عمل می کنیم و منتظر لیست کادرفنی خواهیم ماند البته باید بگویم مدافع برزیلی از تیم ما جدا شد و در مقابل یک مدافع از لیگ یک به نام مهران موسوی را جذب کردیم که جای اور را پر خواهد کرد. اما در خصوص نفرات بعدی باید منتظر لیست کادر فنی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)