پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول موفق شد تیم پارس جنوبی جم را با دو گل شکست دهد.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم پرسپولیس به‌پایان رسید.

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، مهدی طارمی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضائیان، وحید امیری، علی علیپور و فرشاد احمدزاده نفراتی بودند که پرسپولیس، بازی را با آنها شروع کرد.

ناصر سالاری، میثم تیموری، میلاد باقری، سعید محمدی، کاظم حیات منش، مهدی حنفی، مهران قاسمی، علی دشتی، امیر سینگ، علی عظیمی و رضا طاهری هم برای تیم پارس جنوبی به میدان رفتند.

* گل‌های این بازی را مهدی طارمی و علی علیپور در نیمه اول به ثمر رساندند.

* محمدامین آرام‌طبع قصد جدایی از پرسپولیس را داشت و چند روزی در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کرد، امروز با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شد و دور زمین به نرم‌دوی پرداخت.

*‌ در این بازی دوستانه دو تیم بارها با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند و بازیکنان خطاهای شدیدی روی یکدیگر انجام دادند تا این بازی دوستانه رنگ‌وبوی خشونت به خود بگیرد.

* هواداران پرسپولیس در چند صحنه مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی را موردتشویق قرار دادند.

* محسن ربیع‌خواه و پریاموف امروز به صورت اختصاصی مشغول تمرین بودند.

*‌ حسین ماهینی امروز در حضور سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بود.

* داوری این بازی امروز باعث شد تا بازیکنان و مربیان دو تیم بارها به تصمیمات او معترض شوند.

* هواداران تیم پرسپولیس به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان خود لقب نویر دادند.

*علیرضا رضایی پیشکسوت کشتی هم در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر این بازی باشد.

 

اولین گل این دیدار در دقیقه 19 بازی روی کار تیمی زیبا به ثمر رسید. در این صحنه رامین رضائیان توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد که مهدی طارمی با یک جاگیری مناسب و ضربه ای خوب آن را به گل بدل کرد.

سرخپوشان بعد از گل، به حملات خود ادامه دادند و تا دقیقه 35 بازی، سه بار به گلزنی نزدیک شدند اما تلاش آنها بی‌ثمر ماند، تا اینکه گل دوم پرسپولیس در دقیقه 44 روی پاس رو به جلوی رامین رضائیان و ضربه نهایی علی علیپور ثبت شد.

یک دقیقه بعد، مهدی طارمی می‌توانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند اما دروازه‌بان حریف مانع از این امر شد. بازیکنان پرسپولیس در این صحنه اعتقاد به انجام خطای پنالتی روی طارمی را داشتند اما نظر داور چیز دیگری بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)