پرسپولیس نیوز : انتقال مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران به پرسپولیس منتفی است.

 با مخالفت باشگاه نفت تهران با انتقال ایگور پراهیچ، مسئولان باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم قید جذب این مدافع کروات را زده اند.

پیش از این در خبرها آمده بود طاهری تمایلی به جذب پراهیچ ندارد و برانکو گفته می توانیم مدافعان مطمئن تری جذب کنیم و با توجه به این که می دانستند نفت رضایت‌نامه وی را صادر نمی کند به همین خاطر انتقال این بازیکن منتفی شده است.

انتقال علی کریمی هافبک تیم دیناموزاگرب هم به پرسپولیس منتفی است چراکه وی تمایلی به آمدن به ایران ندارد و قصد دارد در اروپا بماند و مبلغ درخواستی دینامو هم برای رضایت نامه بالا است.

پرسپولیسی ها به دنبال گزینه جایگزین برای کریمی هستند و از شهاب کرمی بازیکن سرباز ملوان به عنوان گزینه جانشین سرخپوشان یاد می شود. کرمی که سابقه بازی در فولاد را دارد اعلام کرده پرسپولیسی ها در حال مذاکره با من هستند و صحبت با مسئولان پرسپولیس را تایید کرده است.

پرسپولیس دو بازیکن جوان خود شهاب زاهدی و محمد رحمتی را به ماشین سازی می دهد و قصد دارد سامان نریمان جهان را از این تیم جذب کند. برانکو در ابتدای فصل هم نریمان جهان را خواسته بود و مسئولان باشگاه در حال مذاکره با ماشین سازی برای جلب رضایت این باشگاه برای انتقال نریمان جهان هستند. مهرداد بایرامی که شایعه معاوضه او با رحمتی و زاهدی مطرح شده بود گزینه برانکو نیست.

با وجود اینکه این تصور به وجود آمد سپیدرودی ها درباره انتقال شایان مصلح با پرسپولیسی ها همکاری نمی کنند از باشگاه خبر می رسد درباره دریافت رضایت نامه مصلح امیدواری وجود دارد.

درباره انتقال شجاع خلیل زاده اتفاق تازه ای نیفتاده و با مخالفت سپاهانی ها همچنان این انتقال در بن بست قرار دارد و باشگاه پرسپولیس هم مذاکره خاصی انجام نداده است. در ابتدای فصل هم با ابراز تمایل برانکو این خود خلیل زاده بود که با مسئولان وقت باشگاه سپاهان برای دریافت رضایت نامه و جدا شدن از این تیم وارد چالش شده بود و خبری از مذاکره باشگاه نبود.

برانکو هنوز گزینه جانشین آسیایی به جای گولچ و گزینه خارجی به جای پلی یانسکی که در حال فسخ قرارداد است معرفی نکرده است. سرمربی پرسپولیس به دنبال این است ببیند از میان گزینه های ایرانی در پست های مورد نظرش چه بازیکنانی را می تواند جذب کند و سپس سراغ بازیکن خارجی برود. محمد طیبی و عزت الله پورقاز که گزینه های آلترناتیو پرسپولیس به جای پراهیچ و خلیل زاده بودند از لیست این تیم خارج شدند و برانکو اعلام کرده روی آنها نظر ندارد. طیبی در حال مذاکره با سپاهان است و پورقاز هم با سایپا به توافق اولیه رسیده است.

انتقال گادوین منشا دیگر گزینه فهرست خرید پرسپولیس منتفی است و باشگاه پیکان رضایت نامه او را صادر نمی کند.

سروش رفیعی شب گذشته در فرمانیه جلسه ای با هدایتی هوادار حامی پرسپولیس برگزار کرده است، این در حالی است که درپی مصاحبه روز گذشته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هدایتی هم علیه مسئولان باشگاه موضع گیری کرده است.

خمارلو اعلام کرده بود شرکت او استیل آذین اسپانسر پرسپولیس است و پشت پیراهن تیم تبلیغات آن درج شده و به ازای آن پول پرداخت شده و نقشی در نقل و انتقالات تیم نداشته است. پاسخ ها و افشاگری های هدایتی باعث شده ملاقات او با سروش رفیعی هم تحت تاثیر قرار بگیرد اما از باشگاه خبر می رسد دو طرف قرار است آتش بس اعلام کنند و پرسپولیسی ها درخصوص ملاقات هدایتی با رفیعی موضع گیری خاصی انجام نخواهند داد تا اختلافات کمتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)