پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به ایران در روحیه آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

 

حمید استیلی درخصوص اختلاف‌های چند روز اخیر میان برانکو و کی‌روش پیرامون اردوی تیم ملی در دوبی اظهار داشت: من معتقدم حرف‌های برانکو منطقی بود و حتی فردوسی‌پور هم در برنامه 90 قبول کرد که حرف‌های سرمربی پرسپولیس منطقی است. در این شرایط دلیلی نداشت تیم ملی در دوبی اردو برگزار کند، چون لژیونرها حضور نداشتند و بازی تدارکاتی هم در کار نبود. تیمی مثل پرسپولیس هفت ملی‌پوش دارد و به در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کار سختی درپیش خواهد داشت.
وی ادامه داد: باید همیشه حرف منطقی را قبول کرد و فکر می‌کنم بین تیم ملی و باشگاه‌ها باید تعامل خوبی برقرا شود. کی‌روش و برانکو هر دو مربیانی خوب و حرفه‌ای هستند و به‌خوبی استانداردهای فوتبال را می‌دانند. آنها باید در هر زمینه‌ای با یکدیگر تعامل داشته باشند. الان با بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس مطمئنا روحیه آنها خراب می‌شود و پرسپولیس از این ماجرا ضربه می‌خورد. هر بازیکنی دوست دارد در لیگ بدرخشد و به تیم ملی دعوت شود، ولی الان بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی به‌هم‌ریخته هستند.
استیلی درخصوص جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی و نگرانی هواداران این تیم بابت تقویت نشدن پرسپولیس گفت: باید دید در ابتدای فصل چگونه با آنها قرارداد بسته شد و آیا طرفین می‌دانستند که این همکاری قطع می‌شود یا خیر. معمولا در فوتبال ایران برنامه‌ریزی‌ها منظم نیست، ولی نکته مهم این است که پرسپولیس نباید دیگر به جدایی آنها فکر کند و باید به فکر پیدا کردن جانشین باشد.وقتی مربی لیست می‌دهد مسئولان باشگاه باید به‌صورت جدی دنبال تقویت تیم باشند. پرسپولیس چند بازیکن خارجی دارد که فکر می‌کنم فقط دروازه‌بان این تیم از لحاظ فنی برای پرسپولیس تأثیرگذار باشد. بقیه نفرات از لحاظ فنی قابل نبودند و پرسپولیس می‌تواند جای آنها بازیکن بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)