پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:علت ترخیص ملی پوشان پرسپولیس مصاحبه برانکو بوده است.

حمید گرشاسبی  درباره جلسه با ملی پوشان ترخیص شده پرسپولیس اظهار داشت: دیروز خبر رسید که بچه ها از اردو برگشتند. خیلی سریع با هیئت مدیره جلسه گذاشتیم و امروز جلسه ای با بازیکنان ترتیب دادیم. علت ترخیص ملی پوشان پرسپولیس مصاحبه برانکو بوده است.

وی در ادامه افزود: ما هم به خاطر تیم ملی همه بچه ها را جمع کردیم تا انشالله محکم کارشان را ادامه دهند و با ورود فدراسیون فوتبال و جلساتی که برای رفع سوء تفاهمات برگزار می شود همه مسائل حل شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره حل شدن مشکلات کی روش و برانکو گفت: همه این صحبت ها شده است. همه بسیج شده اند تا این دو مربی فهیم که انتظار می رفت حرفه ای باشند سو تفاهمات را برطرف کنند. با تدبیری که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس در نظر خواهد گرفت این مشکل بین این دو عزیز برطرف خواهد شد.

وی درباره تکلیف 7 بازیکن ترخیص شده و اینکه ممکن است آنها دیگر به تیم ملی دعوت نشوند اذعان داشت: کی روش این 7 بازیکن را دوست دارد که دعوتشان کرده است. قطعا خود کی روش هم نگران این هفت نفر است و کار به آنجا کشیده نمی شود. دو مربی بزرگ و فنی هستند. باید حرفه ای عمل می کردند. باید دست در دست هم بدهیم تا قضیه ختم به خیر شود تا تیم ملی قدری داشته باشیم که همه هزینه هایی که برایش شده است به سرانجام برسد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد سامان نریمان جهان با پرسپولیس تصریح کرد: این مسائل فنی و ریز است و توافقات انجام شده است. آقای طاهری در این باره به شما جواب خواهند داد.

وی درباره موضع باشگاه پرسپولیس و شخص خودش درباره ماجرای کی روش و برانکو بیان داشت: اجازه بدهید ورود نکنیم. در هر ورودی به این اختلافات دامن زده می شود. همه تلاش می کنیم تا این دو مربی بزرگ با هم سوء تفاهمات را برطرف کنند. موضع اصلی ما موفقیت تیم ملی هست. نه تنها ما بلکه بقیه باشگاه ها هم همینطور است. این مشکل خیلی حاد نیست و حل می شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حل مشکل حق امضای طاهری خاطرنشان کرد: با جلسه ای که با دکتر سلطانی فر داشتیم همه مشکلات حل و مرتفع شد و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی درباره مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:متاسفانه بدهی های قبل هنوز هست و رهایی پیدا نمی کنیم. هر لحظه حساب ها مسدود می شود و ما باید تلاش کنیم تا رضایت طلبکاران را بگیرم. حدود 80 تا 100 میلیارد بدهی داریم و این خیلی کار سختی است. انشالله مشکلات را حل می کنیم.

گرشاسبی در پایان درباره بازنشسته بودن خودش گفت:بحث قانون بازنشستگی استثنائاتی  مانند جانباز بودن و یا خانواده شهدا بودن دارد. هنوز بازنشستگی به دست من نرسیده است و با این قضیه مشکلی ندارم ودر جبهه ها حضور داشتم و بازنشستگی شامل حالم نمی شود.با این وجود اگر بار را از روی دوش من بردارند یک ثانیه هم نمی دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)