پرسپولیس نیوز :هافبک تیم پرسپولیس گفت:به طور حتم حضور در ترکیب خیلی سخت است.

سامان نریمان جهان پس از عقد قرارداد باپرسپولیس اظهار داشت:خدا را شکر می کنم به تیم بزرگ پرسپولیس که هواداران زیادی دارم پیوستم.پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است.به هواداران پرسپولیس قول می دهم که بهترین بازی ها را برای این تیم انجام دهم.برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

وی درباره اینکه بی سر و صدا به پرسپولیس پیوست گفت:قبلا در سال گذشته و همچنین اول فصل صحبت هایی شده بود که به پرسپولیس بیایم اما جور نمی شد.خدا را شکر نیم فصل به پرسپولیس آمدم.از این بابت خیلی خوشحالم.همه بازیکنان پرسپولیس یک تیم هستند.از حضور در پرسپولیس لذت می برم.ان شالله دست به دست هم می دهیم هم در آسیا قهرمان شویم و هم در لیگ.

هافبک پرسپولیس درباره رابطه نزدیک خود با فرشاد احمدزاده بیان داشت:فرشاد احمدزاده صمیمی ترین دوست من در فوتبال است.خوشحالم به هم رسیدیم.ما از تیم ملی با هم دوست هستیم.او می گوید که هر جا می رود یک سال بعدش من می آیم.من با فرشاد درباره حضور در پرسپولیس مشورت کرده بودم.او هم از کادر و پرسنل تعریف زیادی کرده بود.

وی درباره اینکه آیا از حضور در پرسپولیس استرس دارد یا نه گفت:واقعا حس خوبی دارم.البته من استرسی نیستم ولی به طور حتم بازی برای یک تیم پرطرفدار خیلی سخت است.البته من قبلا در حضور 70 هزار هوادار بازی کرده ام.امیدوارم هر چند دقیقه ای که برای پرسپولیس به میدان می روم موثر باشم.

نریمان جهان خاطرنشان کرد:به طور حتم حضور در ترکیب خیلی سخت است.با این وجود تلاش می کنم که به پرسپولیس کمک کنم.از برانکو تشکر می کنم.خیلی از خدا تشکر می کنم که مهر من را دل برانکو نشاند.امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس موثر باشم.از فردا تمرینات پرفشار را آغاز می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)