پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: از طرف باشگاه گفته اند درباره اتفاقات اخیر دیگر صحبت نکنم.

برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه زمان او هدایت تیم ملی سخت تر بوده یا کی روش اظهار داشت: همیشه سخت است و نمی شود گفت که چه زمانی سخت تر بوده است. بعد از من قلعه نویی آمد و فشار از من هم بیشتر روی او بود. بعد علی دایی آمد و بعد هم کی روش آمد.

وی افزود: طبیعی است که زمان من کار ساده نبود. آن موقع 2 نوع بازیکن داشتیم. یک طرف سوپراستارها بودند، مثل کریمی، دایی، عزیزی، مهدوی کیا، هاشمیان، رحمان رضایی و میناوند که همه آنها در اروپا بازی می کردند. از سوی دیگر بازیکنانی بودند که در داخل بازی می کردند و باید بین آنها وحدتی ایجاد می کردیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: شاید به اندازه گذشته بازیکنان ایرانی خارج از کشور بازی نمی کنند و بیشتر بازیکنان داخل هستند و ایجاد وحدت بین آنها راحت تر است اما مسئولیت، فشار، علاقه و عشق همیشه یک شکل است. انتظارات همیشه زیاد است و همیشه باید تحت فشار بود و کار کرد.

برانکو درباره اختلاف با کی روش گفت: از سوی باشگاه گفته اند در این باره صحبت نکنم.

وی در پایان افزود: من اینجا آمدم که با همکارانم دانشم را به بازیکنان انتقال دهم و علاوه بر بخش تخصصی در بخش سازماندهی هم سعی می کنیم به بازیکنان کمک کنیم که بازیکنان را روز به روز بهتر کنیم تا در کنار سطح ملی پرسپولیس در سطح بین المللی هم سطح بهتری پیدا کند. هدف نهایی ما قهرمانی در آسیا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)