پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید پرسپولیس گفت:  از همه هواداران بزرگ و پرشور عزیز تیم پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت پیگیر کار من بودند و دوست داشتند این اتفاق بیفتد

 سروش رفیعی درباره پیوستنش به پرسپولیس و القابی که به او مانند بمب نقل و انتقالات دادند؛ اظهار داشت: القابی که گفتند و مطبوعات و مردم به من لطف دارند. سروش رفیعی هم فوتبالیستی است که خیلی هم جوان نیست ولی تلاشش را می کند. دوست دارد پیشرفت کند. الان در شرایطی بودم که به عنوان بازیکن آزاد بودم و باعث شد خیلی ها منتظر بمانند.

وی در ادامه افزود: هواداران پرسپولیس در این مدت لطفشان را به من اثبات کردند و نشان دادند اما ذهنیت و فکر من این بود که با قلبم تصمیم بگیرم و با عشق و علاقه به پرسپولیس بپیوندم. می خواستم جایی بیایم که با تمام وجود تلاش کنم. خدا توفیق داد که در خدمت تیم پرسپولیس باشم.

هافبک جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در این مدت جواب واضحی درباره تیم بعدی اش نداده بود بیان داشت: اصل قضیه همین است. هواداران و مردم ذهنیتی دارند اما اصل حرفه ای گری این است که من تا وقتی قرارداد دارم هر حرفی را نزنم. من تا دیروز سرباز سپاه بودم و در تیم تراکتورسازی عضویت داشتم. از دیروز تازه می توانستم تصمیم بگیرم. باید می گفتم بعد از اردوی تیم ملی تصمیم می گیرم. خیلی حواشی به وجود آمد ولی باید روال عادی طی می شد.

وی درباره تبریک بیرانوند به او اذعان داشت: همه بچه ها به خصوص بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس به من لطف داشتند ولی علی بیرانوند شور و هیجان بیشتری دارد و ممنون او هستم. او پیگیری این قضیه بود. اولین بازیکنی که این خبر را شنید علی بود. انشالله در کنار هم یک شادی و افتخار بزرگی در لیگ و اسیا بدست بیاوریم. سختی کار مسلما هست چه لیگ و چه اسیا. به خصوص تیم بزرگی چون پرسپولیس که همه با تمام وجود مقابلش بازی می کنند. انشالله ما هم بتوانیم از بزرگی و حمایت هواداران استفاده کنیم.

رفیعی درباره پوشیدن شماره هفت پرسپولیس تصریح کرد: من خواهش کردم از جناب آقای طاهری. شماره هفت انرژی خاصی به من می دهد و ایشان به من محبت کردند و با آقای علی پروین یا سلطان بزرگ علی پروین صحبت کردند و من اجازه گرفتم و مفتخرم که این شماره را می پوشم. انشالله با تلاش خودم نشان بدهم لیاقت پوشیدن این شماره را دارم. از علی پروین تشکر ویژه می کنم.

وی درباره همبازی شدن مجدد با کامیابی نیا و مسلمان گفت: این مساله خیلی به من کمک می کند. از سید جلال که بزرگ تیم است تا جوانها اکثرا با آنها همبازی بوده ام و اکثرا رابطه صمیمانه ای دارم. اصل قضیه که درباره اش پرس و جو کرده ام و دیدم این است که با توجه به شرایط مدیریتی آقای طاهری و برانکو به عنوان سرمربی به وجودآورده رابطه صممیانه ای بین تمام اعضا وجود دارد.  ما به حمایت تک تک اعضا نیاز داریم. صمیمیت و همدلی می تواند به ما کمک کند. کسب پیروزی به راحتی بدست نمی اید. مطمئنا چیزهای دیگری هم وجود دارد.

رفیعی در پایان گفت: جا دارد از همه هواداران بزرگ و پرشور عزیز تیم پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت پیگیر کار من بودند و دوست داشتند این اتفاق بیفتدو از دکتر طاهری عزیز هم تشکر می کنم. ایشان مشوق بسیار خوبی بودند. امیدوارم با درایت ایشان و حمایت هواداران و فن کادر فنی و تلاش بازیکنان بهترین نتایج ممکن را بدست بیاوریم.

 

 سروش رفیعی بعد از خروج از باشگاه در بین هواداران پرسپولیس که از او می خواستند عدد 6 و یا 4 را نشان دهد گفت: من اهل نشان دادن اعداد نیستم و کری نمی خوانم و در زمین مسابقه کری ام را نشان می دهم.

وی در پاسخ به سوال هواداری که از او پرسید آیا در دربی گل می زنی یا نه، بیان داشت: هرکس که در تیم بزرگ پرسپولیس حضور دارد آرزو می کند در دربی گل بزند. من هم از این موضوع مستثنی نیستم و خیلی دوست دارم در دربی هم گل بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)