پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم سایپا گفت:با وجود زمان کم برای هماهنگی از عملکرد بچه ها راضی هستم.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس اظهار داشت: این بازی درست مثل بازی رفت بود و اتفاقات آن بازی به خاطر اشتباه خودمان تکرار شد. هدفمان پیروزی بود. ما چند بازیکن جدید را جذب کرده بودیم و سه چهار جلسه آن ها با تمرین نداشتند.

وی افزود: با وجود زمان کم برای هماهنگی از عملکرد بچه ها راضی هستم. در نیمه اول یک موقعیت مشکوک داوری داشتیم. روی هندی که طارمی کرد اگر داور خطایش را گرفت باید کارت زرد دوم را به او می داد. بازی از دست داور خارج شد و تا وقتی که سوت پایان را زد بازی از دستش خارج بود. هر کارت زرد را 30 ثانیه لحاظ کنیم باید بخش بزرگی از بازی را به این کارتها اختصاص دهیم.

سرمربی سایپا درباره اتفاقات رخ داده در بازی بیان داشت: خودمان هم می توانستیم دقت بیشتری کنیم. هر وقت ما بر بازی مسلط می شدیم بازی با یک توقف به حالت اول برمی گشت. بازی مقابل پرسپولیس و تراکتور به عنوان دو مدعی قهرمانی کار را برای هر رقیب سخت می کند. چون ما به عنوان رقیب گاهی اوقات باید قربانی رقابت این دو تیم شویم.

فرکی در رابطه با عدم فرصت سازی سایپایی ها گفت: ما از ابتدای فصل مشکل گلزنی را داشته ایم و هنوز هم باید به دنبال مهاجم گلزن بگردیم. ما باید مشکل گلزنی را حل کنیم. الان نفراتی که از چپ و راست ارسال کنند و بازیکنی  که ضربه نهایی بزند نداریم و به همین خاطر  باید بازی را روی زمین بیاوریم. چنین مساله ای در برابر دفاع خوب پرسپولیس با مشکل مواجه می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)