پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت:. گفته بودم اکر این بازی را نبریم برد مقابل فولاد ارزشی ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و گسترش اظهار داشت: باز هم اتفاقات اخیر را تسلیت می گویم اما زندگی ادامه دارد و مسابقات ما نیز ادامه دارد. گفته بودم اکر این بازی را نبریم برد مقابل فولاد ارزشی ندارد به همین خاطر به بازیکنانم بابت این اراده شان تبریک می گویم.

وی افزود: برد در این بازی نیازمند صبوری در بازی و سماجت داشت. آن هم در مقابل یک تیم بسیار سخت مثل گسترش و به همین خاطر در نیمه دوم سطح بازی بازیکنان بسیار بالا رفت.

برانکو تصریح کرد: گسترش دفاع بسیار سازماندهی شده ای داشت اما این تداوم در کار و صبوری در کار سبب شد که باز هم ببریم. با حرکتی زیبا به گلی زیبا دست یافتیم. در این تراکم بازی ها از لحاظ زمانی، بازیکنان توانستند سطح بالای خود را حفظ کرده و نیرو و قدرت خود را نگه دارند. البته این شرایط برای حریف ما هم سخت بود. بازی بعدی که در قم هست، به زودی فرا می رسد. اما برنامه این است و کاری نمی توان کرد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی توانم دو صحنه مشکوک به پنالتی را تفسیر کنم. آنها بسیار مشکوک بودند و اگر کارشناسان گفته اند، پس حتما پنالتی بوده است. ضمن این که کارتهای زردی که بچه ها گرفتند نباید می گرفتند. این مسایل عصبیتی ناخوئاسته در تیم ایجاد می کند. نمی دانم دومین کارت برای چه بود؟ به جای این که آن ها کارت بگیرند ما کارت گرفتیم.

وی ادامه داد: شاید اراده ای وجود داشته باشد که ما برنده نشویم.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومان پرسپولیس در بازی بعد و تغییر سیستم تیم در بازی آینده اذعان داشت: هنوز زود است که درباره سیستم صحبت کنیم. چهار روز تا بازی بعدی وقت داریم و بازیهای تیم ها خیلی نزدیک به هم هستند. خطر بالقوه برای تمام بازیکنان وجود دارد. زیرا ممکن است هر تیمی دچار مشکلات مصدومیت و محرومیت شود.

وی درباره صحبت های کمالوند در رابطه با داوری گفت:اگر تماشاگران روی داور فشار می آورند پس  داور باید به نفع ما بگیرد اما طبیعی است که داوران مثل ما مربیان تحت فشار هستند. این ها نباید دلیل شود که داوران به بهترین نحو قضاوت کنند. من اصلا به حسن نیت داوران شک ندارم چون می دانم قضاوت در بازی پرسپولیس سخت است زیرا هر اشتباهی بزرگنمایی می شود.

برانکو درباره مشکلات پرسپولیس مقابل تاکتیک های دفاعی و بازیهای بسته بیان داشت: طبیعی است که همه تیم ها با انگیزه ای مضاعف مقابل ما بازی می کنند. ما می دانستیم که نیاز به صبوری زیادی داریم. دیروز گفتم و الان هم می گویم که این اولین باخت آن ها در خارج خانه است. آن ها یک برد و هفت مساوی داشتند و من به همین خاطر از بازی نیمه دوم راضی هستم. ما چند موقعیت خطرناک و نیمه خطرناک داشتیم. گسترش هم در نیمه دوم به جز یک شوت خطرناک موقعیتی ایجاد نکرد. آن ها یک ملی پوش مثل شجاعیان دارند همچنین شیمبا، درویشی و شاگرد خودمان خالقی فر. دفاع آن ها خیلی عالی تمرکز داشت ولی تمرکز دفاع ما بهتر بود و نگذاشتند این تمرکز به هم بخورد.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیها بسیار نزدیک به هم است و خستگی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. از طرف دیگر انگیزه تیم ها زیاد می شود. دیدید که بازیکنان در نیمه دوم چقدر خوب تلاش کردند تا گسترشی ها نتوانند کاری کنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم که بچه ها بعد از این بازی ریکاوری کرده و خستگی شان تمام شود. متاسفانه تمرین به اندازه کافی نخواهیم داشت اما تلاشمان را می کنیم.

وی ادامه داد: من فقط با بازیکنانم درباره آماده سازی آن ها صحبت می کنم. متاسفانه ناچاریم از این به بعد روی مسایل دیگری فکر کنیم. باز تکرار می کنم که اشتباهات داوری سهوی است  یا حداقل دلم می خواهد این را باور کنم. ولی وقتی همه این را گوشزد می کنند و این اشتباهات  تکرار می شود، به طور مضاعف فشارها زیاد می شود.

برانکو درباره این که دوکارته های پرسپولیس برای رسیدن به بازی تراکتور اخطار گرفتند گفت: دیروز گفتم که اهل حساب و کتاب نیستیم. بازی بعدی ما مقابل صبا به اندازه بازی با تراکتور اهمیت دارد. بازی امروزمان آن قدر مهم بود  که برد اهواز را تثبیت کنیم. صبا نشان داده که در این دو بازی تغییرات مهمی داشته است و این مساله کار ما را سخت می کند. ولی شرایط همین است و کاری نمی توان کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)